Експериментальне дослідження сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії

Автор(и)

  • Лі Ян НПУ імені М.П.Драгоманова

Ключові слова:

діагностика; вчитель музики і хореографії; формування музично-сценічних навичок; етапи експериментального дослідження

Анотація

Розкривається специфіка експериментального дослідження сформованості музично-сценічних умінь студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у процесі фахового навчання. Акцентовано увагу на особливостях використання здобутків театральної педагогіки у процесі підготовки майбутніх учителів музики і хореографії до фахової діяльності. Показана розробка діагностичних методик формування музично-сценічних умінь. Визначено чотири компонентних блоки музично-сценічних умінь, а саме: мотиваційно-орієнтаційний, когнітивно-пізнавальний, емоційно-корекційний, комунікативно-артистичний, а також критерії та показники. Розроблено багаторівневу характеристики процесу формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. Здійснений моніторинг реального стану сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії, що стало концептуальним у розробці подальших етапів експериментального дослідження. Наведено приклади розроблених методик констатувального дослідження з формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів хореографії.

Біографія автора

Лі Ян, НПУ імені М.П.Драгоманова

Лі Ян, аспірантка факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Azarov, Yu.P. (1985). Iskusstvo vospityvat: kniga dlya uchitelya. [Art educate: a book for teacher]. Moscow: Prosveshchenie. 448 p. [in Russian].

Vilson, G. (2001) Psikhologiya artisticheskoy deyatelnosti: Talanty i poklonniki. [Psychology of artistic activity: Talents and admirers]. Translated from English. Moscow: Koshto-tsentr. 384 p. [in Russian].

Karelina, A.A. (Ed.). (2003). Psikhologicheskie testy : v 2-kh tomah. [Psychological tests : in 2 volumes]. Vol. 1. Moscow: VLADOS, 312 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Як цитувати

Лі, Я. (2018) «Експериментальне дослідження сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 25, с. 42–45. доступний у: https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/86 (дата звернення: 16 Травень 2024).

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін