Взаємозв’язок логічного та емоційно-художнього в просвітницькій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва

Автор(и)

  • Ольга Кузнецова Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди

Ключові слова:

вчитель мистецтва; емоційність учнів; музичне просвітництво в школі

Анотація

Розкривається специфіка просвітницької діяльності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Виділено напрямки музично-просвітницької роботи з учнями: агітаційно-пропагандистська діяльність; проголошення художньо-естетичних цінностей; використання музично-просвітницьких знань у загальній практичній роботі; використання музично-просвітницьких ідей у творчій діяльності; організація змістовного відпочинку та дозвілля дітей і молоді. Наголошується роль планування музично-просвітницької роботи. Акцентовано увагу на художньо-музичному вихованні учнів у позаурочний час, що сприяє емоційно-образному цілісному сприйманні творів музичного мистецтва школярами, активізації художньо-образного мислення за допомогою синтезу мистецтв.

Біографія автора

Ольга Кузнецова , Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди

Кузнецова Ольга Алексіївна, кандидат педагогічних наук, професор кафедри музично-інструментальної підготовки вчителя факультету мистецтв Харківського національного педагогічного університету імені Г. Сковороди

Посилання

Bolharskyi, A.H. (2004). Muzychna kultura v systemi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzyky. [Musical culture in the system of the future music teacher training]. Naukovyi chasopys NPU imeni M.P.Drahomanova. Seriia 14: Teoriia i metodyka mystetskoi osvity. No 1 (6). Kyiv : National Pedagogical Dragomanov Universitet. pp. 7-14. [in Ukrainian].

Huminska, O. (2004). Uroky muzyky v zahalnoosvitnii shkoli: metodychnyi posibnyk. [Music lessons in general education : Methodical manual]. Ternopil : Navchalna knyha, Bohdan. 104 p. [in Ukrainian].

Padalka, H.M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin). [Pedagogy of art (Theory and methodology of teaching artistic disciplines)]. Kyiv: Osvita Ukrainy. 274 p. [in Ukrainian].

Cherkasov, V.F. (2016). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity : navchalnyi posibnyk. [Theory and Methodology of Music Education : Teaching manual]. Kyiv : VTs «Akademiia». 240 p. [in Ukrainian].

Shcholokova, O.P. (2004). Khudozhnie myslennia v umovakh pedahohichnoi diialnosti vchytelia mystetstva. [Artistic thinking in the conditions of pedagogical activity of arts teachers]. Teoriia i metodyka mystetskoi osvity : zbirnyk naukovyh prats. Vol. 5. Kyiv : National Pedagogical Dragomanov Universitet. pp. 35-39. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Як цитувати

Кузнецова , О. (2018) «Взаємозв’язок логічного та емоційно-художнього в просвітницькій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 25, с. 9–15. доступний у: https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/80 (дата звернення: 16 Травень 2024).

Номер

Розділ

Розділ 1. Концептуальні засади сучасної мистецької освіти