Взаємозв’язок логічного та емоційно-художнього в просвітницькій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва
Ключові слова:
вчитель мистецтва; емоційність учнів; музичне просвітництво в школіАнотація
Розкривається специфіка просвітницької діяльності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Виділено напрямки музично-просвітницької роботи з учнями: агітаційно-пропагандистська діяльність; проголошення художньо-естетичних цінностей; використання музично-просвітницьких знань у загальній практичній роботі; використання музично-просвітницьких ідей у творчій діяльності; організація змістовного відпочинку та дозвілля дітей і молоді. Наголошується роль планування музично-просвітницької роботи. Акцентовано увагу на художньо-музичному вихованні учнів у позаурочний час, що сприяє емоційно-образному цілісному сприйманні творів музичного мистецтва школярами, активізації художньо-образного мислення за допомогою синтезу мистецтв.
Посилання
Bolharskyi, A.H. (2004). Muzychna kultura v systemi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzyky. [Musical culture in the system of the future music teacher training]. Naukovyi chasopys NPU imeni M.P.Drahomanova. Seriia 14: Teoriia i metodyka mystetskoi osvity. No 1 (6). Kyiv : National Pedagogical Dragomanov Universitet. pp. 7-14. [in Ukrainian].
Huminska, O. (2004). Uroky muzyky v zahalnoosvitnii shkoli: metodychnyi posibnyk. [Music lessons in general education : Methodical manual]. Ternopil : Navchalna knyha, Bohdan. 104 p. [in Ukrainian].
Padalka, H.M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin). [Pedagogy of art (Theory and methodology of teaching artistic disciplines)]. Kyiv: Osvita Ukrainy. 274 p. [in Ukrainian].
Cherkasov, V.F. (2016). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity : navchalnyi posibnyk. [Theory and Methodology of Music Education : Teaching manual]. Kyiv : VTs «Akademiia». 240 p. [in Ukrainian].
Shcholokova, O.P. (2004). Khudozhnie myslennia v umovakh pedahohichnoi diialnosti vchytelia mystetstva. [Artistic thinking in the conditions of pedagogical activity of arts teachers]. Teoriia i metodyka mystetskoi osvity : zbirnyk naukovyh prats. Vol. 5. Kyiv : National Pedagogical Dragomanov Universitet. pp. 35-39. [in Ukrainian].