Формування готовності до самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців культури та мистецтва

Автор(и)

  • Шетеля Наталія Ігорівна Комунальний заклад вищої освіти «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради (м. Ужгород) https://orcid.org/0000-0001-8810-4805

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.02

Ключові слова:

самостійна навчально-пізнавальна діяльність, майбутні фахівці культури і мистецтва, методологічні підходи, компетентнісний, культурологічний, особистісно-діяльнісний

Анотація

Конструктивно-структурний аналіз освітньо-професійної програми підготовки бакалавра та магістра галузі знань «Культура та мистецтво», спеціальності 025 «Музичне мистецтво» та 024 «Хореографічне мистецтво» переконує у необхідності висвітлення наступних методологічних підходів: компетентнісний, культурологічний, особистісно-діяльнісний. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність майбутніх фахівців культури та мистецтва сприяє формуванню ініціативності, дисциплінованості, креативності, почуття відповідальності та колективізму, необхідних майбутньому фахівцю у навчанні і професійній діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-31