Методика формування музично-стильових уявлень підлітків у колективному музикуванні

Автор(и)

  • Ольга Рябова Київська академія мистецтв (04210, Київ, Україна)

Ключові слова:

музикант-підліток; педагогічні методи; учнівський камерний оркестр

Анотація

Формування музично-стильових уявлень підлітків в умовах колективного музикування пропонується проводити у три етапи: інформаційно-адаптаційний, поглиблювально-аналітичний, продуктивно-синтезуючий. Задля успішного засвоєння учнями знань, умінь та навичок, необхідних для стилевідповідного виконання музичних творів, застосовується спеціально розроблена методика формування компонентів. Ефективність процесу забезпечується реалізацією визначених педагогічних умов на кожному етапі роботи з колективом. Використання пропонованих методичних принципів спричинить поетапні якісні зміни всіх складових музично-стильових уявлень підлітків у колективному оркестровому музикуванні.

Біографія автора

Ольга Рябова, Київська академія мистецтв (04210, Київ, Україна)

Рябова Ольга Вікторівна, старший викладач, Київська академія мистецтв

Посилання

Asafyev B. V. Muzykalnaya forma kak protsess [Music Form as a Process]. Leningrad, 1971. 376 p. (in Russian)

Berlyanchik M. M . Osnovy vospitaniya nachinayushchego skripacha: Myshlenie. Tekhnologiya. Tvorchestvo: Uchebnoe posobie [The Essentials of The Beginning Violinist Education: Thinking. Technology. Creativity]. St.-Petersburg, 2000. 256 p. (in Russian)

Vlasova O. І. Pedagogіchna psikhologіya: Navch. posіbnik [Pedagogical Psychology]. Kyiv, 2005. 400 p. (in Ukrainian)

Korobetska S. Yu. Orkestrovyi styl: teoriia, istoriia, suchasnist: Monohrafiia [The Orchestral Style: Theory, History and Contemporaneity]. Kyiv: M. P. Drahomanov NPU Publishing House, 2011. 332 p. (in Ukrainian)

Mojseyuk N. S. Pedagogika [Pedagogy]. Kyiv, 2007. 656 p. (in Ukrainian)

Miasoid P. A. Zahalna psykholohiia : navch. posib. [General Psychology]. Kyiv, 1998. 479 p. (in Ukrainian)

Nerush V. B., Kurdecha V. V. Imitatsine modeliuvannia system ta protsesiv : elektronne navchalne vydannia. Konspekt lektsii [Simulation of The Systems and Processes. E-learning edition. Summary of lectures]. Kyiv: KPI, 2012. 115 p. (in Ukrainian)

Svirskaya T. Opyt raboty v klasse skripichnogo ansamblya [Experience In the Class of Violin Ensemble]. Voprosy muzykal'noy pedagogiki [Issues of Music Pedagogy: Collected papers] (Ed.: Rudenko V. I.), Issue 2. Moscow, 1980, pp. 137-154. (in Russian)

Khaikyn B. E. Besedy o dirizherskom remesle. Stati [Conversations about The Conductor’s Craft. Articles]. Moscow, 1984. 264 p. (in Russian)

Shcherbinina O. M. Teoriia ta praktyka muzychnoho styliu : navchalno-metodychnyi posibnyk [Theory and Practice of Musical Style: A teaching manual]. Nizhyn, 2006. 87 p. (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-17

Як цитувати

Рябова, О. (2019) «Методика формування музично-стильових уявлень підлітків у колективному музикуванні», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 26, с. 164–168. доступний у: https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/125 (дата звернення: 29 Квітень 2024).

Номер

Розділ

Розділ 3. Формування художньої компетенції учнівської молоді