Застосування комплексу мистецтв як засобу формування естетичного сприймання молодших школярів у позакласних формах роботи
Ключові слова:
естетична оцінка; мистецька діяльність; молодший вік; творчий потенціал; шкільна творчістьАнотація
Актуальні проблеми естетичного виховання молодших школярів висвітлюються через нові підходи до навчання і виховання учнів та їх впровадження в освітній процес сучасної школи з максимальним використанням творчого потенціалу учнів початкової школи. Така робота передбачає формування у школярів естетичного сприймання дійсності, естетичного ставлення до навколишнього середовища, природи і художніх творів із застосуванням принципу інтеграції різних видів мистецтва. Використання різних видів мистецтва на уроках мистецького циклу та позакласній виховній роботі в умовах запропонованої нами методики, аналіз отриманих результатів експериментальних даних дозволяє зробити припущення, що розвиток естетичних почуттів, смаків, ідеалів, художніх умінь, здібностей в галузі мистецтва має бути невід’ємною умовою навчальних предметів початкової школи та частиною позакласної виховної роботи.
Посилання
Brovchak L. S. Problema tvorchoyi diyalnosti v muzychniy pedahohitsi i psykholohiyi [The problem of creative activity in musical pedagogy and psychology]. Warszaw, 2017, pp. 105-113 (in Polish)
Holinska T. M. Polikhudozhniy rozvytok molodshykh shkolyariv zasobamy intehratsiyi mystetstv [Poly Arts and Artistic Development of Junior Schoolchildren through the Integration of Arts]. Kyiv; Zaporizhzhа, 2002, pp. 415-419 (in Ukrainian)
Likhitska L. M. Hotovnist maybutnikh uchyteliv muzyky do prohresyvnykh metodiv navchannya mystetskiy innovatsiyniy diyalnosti [Readiness of Future Music Teachers to Progressive Methods of Artistic Innovation Learning]. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo Praktycznej zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. Warszaw, 2017, pp. 126-132 (in Polish)
Masol L. M. Metodyka navchannya mystetstva u pochatkoviy shkoli [Methodology of teaching art in elementary school]. Kharkiv, 2006. 256 p. (in Ukrainian)
Starovoіt L. V. Khudozhno-tvorchyy rozvytok molodshykh shkolyariv u protsesi trudovoho navchannya [Art and creative development of junior pupils in the process of labor training], 3/5 (20). Kharkiv, 2016, pp. 58-63 (in Ukrainian)
Todosiyenko N. L. Mystetstvo yak zasib formuvannya estetychnoho spryymannya u molodshykh shkolyariv [Art as a means of forming aesthetic perception in junior schoolchildren]. Vinnytsya, 2016, pp. 232-236 (in Ukrainian)