Застосування комплексу мистецтв як засобу формування естетичного сприймання молодших школярів у позакласних формах роботи

Автор(и)

  • Наталія Тодосієнко Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Вінниця, Україна); https://orcid.org/0000-0001-9473-2357

Ключові слова:

естетична оцінка; мистецька діяльність; молодший вік; творчий потенціал; шкільна творчість

Анотація

Актуальні проблеми естетичного виховання молодших школярів висвітлюються через нові підходи до навчання і виховання учнів та їх впровадження в освітній процес сучасної школи з максимальним використанням творчого потенціалу учнів початкової школи. Така робота передбачає формування у школярів естетичного сприймання дійсності, естетичного ставлення до навколишнього середовища, природи і художніх творів із застосуванням принципу інтеграції різних видів мистецтва. Використання різних видів мистецтва на уроках мистецького циклу та позакласній виховній роботі в умовах запропонованої нами методики, аналіз отриманих результатів експериментальних даних дозволяє зробити припущення, що розвиток естетичних почуттів, смаків, ідеалів, художніх умінь, здібностей в галузі мистецтва має бути невід’ємною умовою навчальних предметів початкової школи та частиною позакласної виховної роботи.

Біографія автора

Наталія Тодосієнко, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Вінниця, Україна);

Тодосієнко Наталія Леонідівна, старший викладач факультету дошкільної, початкової освіти та мистецтв, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Посилання

Brovchak L. S. Problema tvorchoyi diyalnosti v muzychniy pedahohitsi i psykholohiyi [The problem of creative activity in musical pedagogy and psychology]. Warszaw, 2017, pp. 105-113 (in Polish)

Holinska T. M. Polikhudozhniy rozvytok molodshykh shkolyariv zasobamy intehratsiyi mystetstv [Poly Arts and Artistic Development of Junior Schoolchildren through the Integration of Arts]. Kyiv; Zaporizhzhа, 2002, pp. 415-419 (in Ukrainian)

Likhitska L. M. Hotovnist maybutnikh uchyteliv muzyky do prohresyvnykh metodiv navchannya mystetskiy innovatsiyniy diyalnosti [Readiness of Future Music Teachers to Progressive Methods of Artistic Innovation Learning]. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo Praktycznej zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. Warszaw, 2017, pp. 126-132 (in Polish)

Masol L. M. Metodyka navchannya mystetstva u pochatkoviy shkoli [Methodology of teaching art in elementary school]. Kharkiv, 2006. 256 p. (in Ukrainian)

Starovoіt L. V. Khudozhno-tvorchyy rozvytok molodshykh shkolyariv u protsesi trudovoho navchannya [Art and creative development of junior pupils in the process of labor training], 3/5 (20). Kharkiv, 2016, pp. 58-63 (in Ukrainian)

Todosiyenko N. L. Mystetstvo yak zasib formuvannya estetychnoho spryymannya u molodshykh shkolyariv [Art as a means of forming aesthetic perception in junior schoolchildren]. Vinnytsya, 2016, pp. 232-236 (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-17

Як цитувати

Тодосієнко, Н. (2019) «Застосування комплексу мистецтв як засобу формування естетичного сприймання молодших школярів у позакласних формах роботи», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 26, с. 152–158. доступний у: https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/123 (дата звернення: 29 Квітень 2024).

Номер

Розділ

Розділ 3. Формування художньої компетенції учнівської молоді