Критерії сформованості методичної культури магістрантів-вокалістів

Автор(и)

Ключові слова:

вокальна підготовка; вчитель музики; система критеріїв; студент магістрант; фахова підготовка

Анотація

Методична культура магістрантів-вокалістів розглядається як одна з найважливіших характеристик фахової підготовки педагога-вокаліста в умовах сучасної мистецько-педагогічної освіти. Для перевірки рівня сформованості методичної культури майбутніх учителів співу запропоновано діагностичний інструментарій і розроблено відповідну систему критеріїв та показників. Виділено спонукальний, інтелектуальний, операційний та результативно-корекційний критерії сформованості методичної культури магістрантів-вокалістів. Спонукальний критерій характеризується професійно значимими потребами фахового зростання майбутнього вчителя співу. Інтелектуальний критерій методичної культури характеризує рівень засвоєння студентами-магістрантами психолого-педагогічних, фахових та методичних знань. Операційний критерій характеризує здатність користуватися власним тезаурусом. Результативно-корекційний критерій стосується готовності до самоаналізу та оцінки вокально-педагогічної діяльності. Пропонується застосовувати три рівні сформованості методичної культури: репродуктивний, конструктивний та творчий. Інструментарієм визначення є спостереження, опитування, виконання практичних, творчих самостійних завдань.

Біографія автора

Вероніка Гаснюк, Мукачівський державний університет (Мукачево, Україна)

Гаснюк Вероніка Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки музичної освіти і виконавської підготовки, Мукачівський державний університет

Посилання

Bahrii V. N. Kryterii ta rivni sformovanosti profesiinykh umin maibutnikh sotsialnykh pedahohiv [Criteria and levels of formation of professional skills of upcoming social educators]. Zbirnyk naukovykh prats Khmelnytskoho instytutu sotsialnykh tekhnolohii Universytetu "Ukraina", Issue 6. Khmelnytskyi, 2012, pp. 10-14. (in Ukrainian)

Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy (z dod. i dopov.) [Great explanatory dictionary of contemporary Ukrainian language (with additional and additional materials)]. Ed. by V.T. Busel. Kyiv; Irpin, 2005. 1728 p. (in Ukrainian)

Goncharenko T.L. Kriterii, pokazateli i urovni gotovnosti uchitelya fiziki k proektirovaniyu uchebnogo protsessa [Criteria, indicators and levels of readiness of the teacher of physics to projective the educational process]. Vestnik Altayskoy gosudarstvennoy pedagogicheskoy akademii. 2012. No 13, pp. 33-40. (in Russian)

Matsko L.A., Pryshchak M.D. & Pervushyna T.V. Osnovy psykholohii ta pedahohiky. Laboratornyi praktykum [Fundamentals of psychology and pedagogy. Laboratory Workshop]. Electronic resource. URL: https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/icgn/11prishak_osnovy_psiholog_pedagogiki_labpraktik/index.html (in Ukrainian)

Komelina V.A., Krylov D.A., Lavrentev S.Yu. & Zhidik A.R. (2014) Sushchnost i soderzhanie etnopedagogicheskoy kompetentnosti budushchego pedagoga v kontekste polikulturnogo obrazovatelnogo prostranstva [The essence and ethnopedagogical competence content of upcoming teacher in the context of multicultural educational space]. Sovremennye problemy nauki i obrazovaniya. 2014. URL: http://www.scienceeducation.ru/118-14464 (in Russian)

Tanska V.V. Pidhotovka maibutnoho vchytelia biolohii do ekolohichnoi osvity starshoklasnykiv : avtoref. dys. … kand. ped. nauk : spets. 13.00.04 «teoriia i metodyka profesiinoi osvity» [Training of upcoming biology teachers for environmental education of pupils in school : Abstract thesis Ph.D. (Pedagogical Sci.)]. Zhytomyr, 2006. 20 p. (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-17

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін