Формування навичок самостійної роботи майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з постановки голосу

Автор(и)

Ключові слова:

вокальна музика; домашні завдання; заняття з вокалу; методичні поради

Анотація

Наукова новизна публікації полягає у розкритті значущості самостійної діяльності для студентів вищих закладів освіти мистецького спрямування. У дослідженні застосовується комплекс загальнонаукових методів (аналіз, синтез, узагальнення), використовуються системний і діяльнісний підходи. Визначення самостійній роботі майбутніх учителів музичного мистецтва подається на основі історико-ретроспективного аналізу науково-методичної літератури, із врахуванням психолого-фізіологічних особливостей студентів юнацького віку. Подаються методичні поради викладачам постановки голосу щодо організації самостійної роботи майбутніх учителів музичного мистецтва у позанавчальний час. Наголошується необхідність застосуваняня інформаційно-комунікаційних технологій.

Біографії авторів

Юлія Мережко, Київський університет імені Бориса Грінченка

Мережко Юлія Валеріївна, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри академічного та естрадного вокалу, Інститут мистецтв, Київський університет імені Бориса Грінченка

Тетяна Киченко, Київський університет імені Бориса Грінченка

Киченко Тетяна Олександрівна, викладач кафедри академічного та естрадного вокалу, Інститут мистецтв, Київський університет імені Бориса Грінченка

Посилання

Vasylenko L. M. Kontseptualni osnovy hedonistychnoho spriamuvannia vokalnoi pidhotovky studentiv-muzykantiv [Conceptual foundations of the hedonistic direction of vocal training of students-musicians]. Pedahohichnyi dyskurs – Pedagogical discourse, 18. 2015, pp. 14-20. (in Ukrainian)

Vasylenko L. M. Pedahohichni pidkhody ta pryntsypy formuvannia vokalno-metodychnoi maisternosti vchytelia muzychnoho mystetstva [Pedagogical approaches and principles of formation of vocal-methodical skill of the teacher of musical art]. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholia. Psykholoho-pedahohichni nauky. No 1. 2015, pp. 119-125. (in Ukrainian)

Volkova N.P. & Ustymenko K.V. Samostiina robota u protsesi pidhotovky maibutnoho vchytelia do zdiisnennia profesiino-pedahohichnoi komunikatsii [Independent work in the process of preparing the future teacher for the implementation of vocational and pedagogical communication]. Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu im. A. Nobelia. – Bulletin of Dnipropetrovsk University named after A. Nobel, No 2 (12). 2016, pp. 161-171. (in Ukrainian)

Dobrolyubov N. A. Izbanye ped. sochineniya [Selected pedagogical writings]. Moscow, 1986. 394 p. (in Russian)

Doroshenko T.V. & Radich A.V. Pedahohichni umovy maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do vokalnoi diialnosti [Pedagogical conditions of future teachers of musical art to vocal activity]. Molodyi vchenyi – Molodiy vcheny, No 2.1 (54.1). 2018, pp. 124-127. (in Ukrainian)

Yesipov B. P. (1961). Samostoyatelnaya rabota uchashchikhsya na urokakh [Independent work of students in the classroom]. Schoolbook. Moscow, 1961. 15 p. (in Russian)

Zhukova T.A. & Vlasova Zh. N. Samostoyatelnaya rabota kak sredstvo formirovaniya zdorovogo obraza zhizni [Independent work as a means of promoting a healthy lifestyle]. Vestnik Buryatskogo gosudarstvennogo universiteta, 13. Ulan-Ude, 2010, pp. 56-62. (in Russian)

Komenskiy Ya. A. Velikaya didaktika (izbrannye glavy). [Great didactics (selected works)]. Pedagogicheskoe nasledie [Pedagogical heritage]. Moscow, 1989. 416 p. (in Russian)

Ksenofont. Sokraticheskie sochineniya [Socratic writings]. 2007. 367 p. (in Russian)

Lipatova L. N. Samostoyatelnaya rabota studentov: tsel, zadachi, printsipy i formy [Independent work of students: the goal, objectives, principles and forms ]. Mir nauki i obrazovaniya [World of Science and Education], 2. 2015, pp. 1-5. (in Russian)

Mishedchenko V. Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia muzyky v umovakh vyshchoho navchalnoho zakladu [The Formula of the Professional Competence of the Maybut Votchitel Muzyki in the Mind of the Basch of the Grand Mortgage]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 6 (1). 2012, pp. 251-257 (in Ukrainian)

Ovcharenko N. Suchasnyi stan pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do vokalno-pedahohichnoi diialnosti [Contemporary state of training of future teachers of musical art to vocal and pedagogical activity]. Pedahohichnyi protses: teoriia i praktyka, 4, 2016. pp. 93-99. (in Ukrainian)

Provorova Ye. M. Teoriia i praktyka metodychnoi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzyky na zasadakh prakseolohichnoho pidkhodu [Theory and practice of methodical preparation of the future teacher of music on the principles of the praxeological approach]. Thesis Ph.D. (Pedagogical Sci.). Kyiv, 2018. 502 p. (in Ukrainian)

Pryanishnikov І. P. Sovety obuchayushchimsya peniyu [Tips for students singing. Tutorial]. 2017. 144 p. (in Russian)

Rudina O. M. (2006). Innovatsiinist suchasnoho protsesu vykhovannia shkoliariv [Innovation of the modern process of education of schoolchildren]. Osvita na Luhanshchyni, 2006, No 2, pp. 60-65. (in Ukrainian)

Tkachenko Z. Formuvannia vokalnykh kompetentsii studentiv v protsesi fakhovoi pidhotovky [Formation of vocal competences of students in the process of professional training]. Naukovi zapysky [Scientific notes], 9 (III), 2016, pp. 114-116. (in Ukrainian)

Khomiak I. Samostiina robota v systemi navchalnoi diialnosti studentiv [Independent work in the system of educational activities of students]. Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu [Scientific herald of the East European National University], Issue 1 (303), 2016, pp. 90-95 (in Ukrainian)

Chala A. H. Problema orhanizatsii samostiinoi roboty u pidhotovtsi maibutnikh pedahohiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Problem of organization of independent work in preparation of future teachers in higher educational institutions]. Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu. Issue 1 (1), 2015, pp. 77-79. (in Ukrainian)

Shuliar O.D. Metodychni porady z pytan orhanizatsii samostiinoi roboty z solnoho spivu, vokalnoi maisternosti ta postanovky holosu (na dopomohu spivakam-pochatkivtsiam) [Methodical advice on the organization of independent work on solo singing, vocal skills and voice (for help beginners]. 2017. (in Ukrainian)

Ushynskyi K.D. Liudyna yak predmet vykhovannia. Sproba pedahohichnoi antropolohii [Man as a subject of education. An attempt of pedagogical anthropology]. Vybrani pedahohichni tvory [Selected pedagogical works. In two volumes], Volum 1. Kyiv, 1983, pp. 3-4 (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-17

Як цитувати

Мережко, Ю. і Киченко, Т. (2019) «Формування навичок самостійної роботи майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з постановки голосу», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 26, с. 75–82. доступний у: https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/111 (дата звернення: 29 Квітень 2024).

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін