Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 11 (18) (2011)
№ 11 (18) (2011)
Опубліковано:
2011-01-29
Статті
Система підготовки вчителя до використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі
М.І. Жалдак
3-16
PDF
Складові інформаційної культури майбутнього вчителя математики
Ю.С. Рамский, М.А. Умрик
16-26
PDF
Використання електронних навчальних видань у самостійній роботі студентів інженерних спеціальностей
О.М. Алексєєв
26-30
PDF
Етапи формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів хімії
Т.В. Підгорна
30-37
PDF
Алгоритми та структури даних в підготовці інженерів-програмістів
З.С. Сейдаметова, С.Н. Сєйтвелієва
37-42
PDF
Професійна зорієнтованість слухачів з особливими потребами при вивченні інформатики
В.І Клочко, О.П. Косовець
42-46
PDF
Правова інформаційно-пошукова система «ЛІГА:ЗАКОН.Юрист» як засіб комп’ютерної підтримки навчання правових дисциплін
М.І. Шерман
46-51
PDF
Підхід до будування вступного курсу програмування для студентів комп’ютерних спеціальностей
Л.М. Меджитова
51-56
PDF
Використання методу проектів при навчанні математичної інформатики
Т.П. Кобильник
56-61
PDF
Реалізація двоїстого симплекс-методу для розв’язування екстремальних задач лінійного програмування з допомогою Microsoft Excel.
В.В. Листопад
61-69
PDF
Розвиток технологічних та професійних компетентностей студентів в процесі навчання математики
О.В. Куделіна
69-72
PDF
Навчання математики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
С.І. Ганжела
72-80
PDF
Організаційні форми навчання основ прикладної інформатики у процесі підготовки майбутніх вчителів технологій
Л.Д. Шевчук
80-86
PDF
Використання пакету Mathcad при розв’язуванні диференціальних рівнянь в частинних похідних
Т.С. Зеленська
86-91
PDF
Відшукання наближених розв’язків диференціальних рівнянь за методом Адамса і Рунге-Кутта з використанням програмного засобу Mathcad
О.Б. Красножон
91-94
PDF
Використання інформаційної системи «Рейтинг» для первинної реєстрації успішності навчальних досягнень студентів
Ю.О. Крєпкий, О.П. Дрозд, Д.А. Покришень, І.Й. Сподаренко
95-99
PDF
Теоретичні засади використання методів інфологічного моделювання в підготовці майбутніх учителів
Л.Я. Соловей
99-102
PDF
Особливості розробки прикладних програмних засобів навчального призначення для початкової школи
К.О. Косова
102-107
PDF
Вивчення дисципліни «логічні основи інформатики» студентами спеціальності «інформатика» в педагогічному вищому навчальному закладі
І.А. Твердохліб
107-112
PDF
Організація тестового контролю знань студентів з курсу «Компютерні мережі»
О.Ф. Дяченко
112-116
PDF
Передумови створення дистанційного курсу “Інформатика” у ВНЗ фізичної культури
А.М. Бойко
116-120
PDF
Роль задач у формуванні критичного мислення
Г.І. Шолом
120-125
PDF
Оцінювання навчальних досягнень учнів на основі модальної логіки в середовищі Matlab
І.Л. Семещук, Т.І. Семещук
125-131
PDF
Компетентнісний підхід до підготовки вчителів інформатики для національних шкіл України (на прикладі Кримськотатарських шкіл АРК)
С.М. Сейдаметова
132-135
PDF
Модель формування критичного мислення студентів технічних коледжів в процесі навчання інформатики
С.І. Почтовюк
135-141
PDF
Підготовка майбутніх вчителів інформатики до використання електронних ресурсів
Н.С Павлова
142-146
PDF
Задача як засіб формування дослідницьких умінь учнів
Ю.І. Мельник
146-151
PDF
Основні принципи побудови російських електронних підручників з математики
Є.М. Довгопол
151-155
PDF
Методичні основи використання ресурсів Інтернету на уроках інформатики
В.В. Бойчук
155-159
PDF
Використання комп’ютерно-орієнтованих завдань у системі дистанційної освіти
О. Напримерова
159-163
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю