Особливості розробки прикладних програмних засобів навчального призначення для початкової школи
Ключові слова:
ППЗ, ІКТАнотація
Прикладні програмні засоби (ППЗ) навчального призначення наразі є невід’ємною складовою навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Аналіз робіт, які присвячені використанню прикладних програм у навчальному процесі початкової школи, показує необхідність скрупульозного підходу до вибору, оцінки, розробки й застосування ППЗ у навчанні дітей з особливими потребами, зокрема, з порушенням зору
##submission.downloads##
Опубліковано
2011-01-29
Як цитувати
Косова, К. (2011). Особливості розробки прикладних програмних засобів навчального призначення для початкової школи. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (11 (18), 102–107. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/179
Номер
Розділ
Статті