Використання комп’ютерно-орієнтованих завдань у системі дистанційної освіти

Автор(и)

  • О. Напримерова

Ключові слова:

Комп’ютерно-орієнтовані завдання, дистанційна освіта

Анотація

Ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі залежить від якості підготовки вчителів і студентів у вищому навчальному закладі. Головним завданням у системі сьогоднішньої професійної підготовки учителя виступають вимоги до умінь проектування навчального процесу на основі сучасних комп’ютерних дидактичних засобів. Сучасний учитель не може бути тільки користувачем запропонованих комп’ютерно-орієнтованих дидактичних засобів навчання, він повинен бути й компетентним автором електронних засобів навчання. Саме учитель із його всебічною педагогічною підготовкою може повноцінно інтегрувати змістові, дидактичні та технічні критерії у ефективний навчальний комп’ютерно-орієнтований комплекс.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-01-29

Як цитувати

Напримерова, О. (2011). Використання комп’ютерно-орієнтованих завдань у системі дистанційної освіти. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (11 (18), 159–163. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/185

Номер

Розділ

Статті