Використання комп’ютерно-орієнтованих завдань у системі дистанційної освіти
Ключові слова:
Комп’ютерно-орієнтовані завдання, дистанційна освітаАнотація
Ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі залежить від якості підготовки вчителів і студентів у вищому навчальному закладі. Головним завданням у системі сьогоднішньої професійної підготовки учителя виступають вимоги до умінь проектування навчального процесу на основі сучасних комп’ютерних дидактичних засобів. Сучасний учитель не може бути тільки користувачем запропонованих комп’ютерно-орієнтованих дидактичних засобів навчання, він повинен бути й компетентним автором електронних засобів навчання. Саме учитель із його всебічною педагогічною підготовкою може повноцінно інтегрувати змістові, дидактичні та технічні критерії у ефективний навчальний комп’ютерно-орієнтований комплекс.