Етапи формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів хімії

Автор(и)

  • Т.В. Підгорна

Ключові слова:

Вчитель, інформатичні компетентності

Анотація

На сучасному етапі інформатизації суспільства та освіти висуваються нові вимоги до професійної підготовки майбутніх спеціалістів, в тому числі і вчителів предметників. Одними з головних ключових компетентностей є інформатичні компетентності фахівців. Для вчителів-предметників інформатика не є профілюючим предметом, тому для них на першому плані важливим стає сформованість компетентностей у галузі застосування ІКТ в своїй професійній діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-01-29

Як цитувати

Підгорна, Т. (2011). Етапи формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів хімії. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (11 (18), 30–37. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/166

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають