Модель формування критичного мислення студентів технічних коледжів в процесі навчання інформатики
Ключові слова:
Критичне мислення, навчання інформатики, коледжАнотація
Проблема розвитку мислення учнів стала об’єктом вивчення давно, адже розвиток інтелектуальної сфери дитини є важливою умовою її формування. Найбільш плідно мислення розвивається в шкільні роки. П.П. Блонський, займаючись вивченням розвитку мислення школярів, прийшов до висновку, що „мислення – та функція, інтенсивний розвиток якої є однією з найхарактерніших особливостей шкільного віку”. Можна сказати, що чим вище рівень розвитку розумової діяльності учнів, тим глибше, змістовніше засвоюються знання. У даному дослідженні розглядаються проблеми навчання студентів 1-2 курсі вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, вік яких такий самий, як в учнів 10-11 класів.