Модель формування критичного мислення студентів технічних коледжів в процесі навчання інформатики

Автор(и)

  • С.І. Почтовюк

Ключові слова:

Критичне мислення, навчання інформатики, коледж

Анотація

Проблема розвитку мислення учнів стала об’єктом вивчення давно, адже розвиток інтелектуальної сфери дитини є важливою умовою її формування. Найбільш плідно мислення розвивається в шкільні роки. П.П. Блонський, займаючись вивченням розвитку мислення школярів, прийшов до висновку, що „мислення – та функція, інтенсивний розвиток якої є однією з найхарактерніших особливостей шкільного віку”. Можна сказати, що чим вище рівень розвитку розумової діяльності учнів, тим глибше, змістовніше засвоюються знання. У даному дослідженні розглядаються проблеми навчання студентів 1-2 курсі вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, вік яких такий самий, як в учнів 10-11 класів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-01-29

Як цитувати

Почтовюк, С. (2011). Модель формування критичного мислення студентів технічних коледжів в процесі навчання інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (11 (18), 135–141. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/187

Номер

Розділ

Статті