Основні принципи побудови російських електронних підручників з математики
Ключові слова:
Електронні підручники, принципиАнотація
Постійний розвиток освіти вимагає перегляду та вдосконалення всіх форм, методів та засобів навчання. Однією з найважливіших і насущних проблем є питання обрання засобів навчання, зокрема підручників. Орієнтуючись на неперервні зміни в змісті освіти та на появу нових технічних можливостей періодично з’являються нові навчальні посібники. Підручник визначають як книгу або інший носій інформаційних матеріалів, де міститься систематизований навчальний матеріал, необхідний для організації освітнього процесу з певного навчального курсу. Головним призначенням підручника вважають не тільки подання теоретичних відомостей учням, але й формування в них наукового та логічного мислення. Це важливий засіб організації навчально-пізнавальної діяльності, який також має значний вплив на її мотивацію. Відповідно з’являється потреба в розробці методики виявлення і використання усіх можливостей використання підручника.