Про коректність введення понять “випадкова подія”, “ймовірність” та “випадкова величина” у шкільному курсі математики

Authors

  • М.І. Жалдак
  • Г.О. Михалін

Keywords:

ймовірність, випадкова величина, математика

Abstract

Вже біля 10 років однією з тем шкільного курсу математики є “Початки теорії ймовірностей”. Методиці навчання цієї теми присвячена досить велика кількість публікацій, в тому числі навчальних посібників та підручників. Пропоновані підходи найрізноманітніші: від того, що процес навчання повинен відповідати принципу історизму (учні повинні відчути, осягнути тисячорічний процес становлення теорії ймовірностей) і до того, що шкільний курс теорії ймовірностей повинен відповідати сучасному баченню цієї теорії.

Published

2008-02-12

How to Cite

Жалдак, М., & Михалін, Г. (2008). Про коректність введення понять “випадкова подія”, “ймовірність” та “випадкова величина” у шкільному курсі математики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (6 (13), 3–12. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/456

Issue

Section

Статті

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>