Про деякі методичні аспекти навчання інформатики в школі і педагогічному університеті
Ключові слова:
Поняття інформації, вимірювання інформації, методичні аспектиАнотація
Курс інформатики як обов’язковий навчальний предмет введено до навчальних планів середніх шкіл і вищих педагогічних навчальних закладів вже два десятиріччя тому. Аналіз навчальних посібників і підручників для середніх навчальних закладів свідчить про не завжди достатній науковий і методичний рівень подання навчального матеріалу в них. Вкажемо лише на окремі некоректності, що найчастіше зустрічаються, не називаючи при цьому конкретних джерел, оскільки у більшості з них ці некоректності повторюються і схожі між собою. Перш за все це стосується поняття інформації, оцінки і вимірювання інформації, її передавання, зберігання, опрацювання і т.д.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-26
Як цитувати
Жалдак, М. (2020). Про деякі методичні аспекти навчання інформатики в школі і педагогічному університеті. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (2 (9), 3–14. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/700
Номер
Розділ
Статті