Сутнісно-критеріальний аналіз стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі роботи з хором

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.14

Ключові слова:

критерії, показники, структура, творча взаємодія, вокально-хорова діяльність, диригентсько-хорова підготовка, художня інтерпретація, майбутні учителі музичного мистецтва

Анотація

На основі наукових досліджень з питань педагогічного спілкування та творчої взаємодії проаналізовано специфіку роботи з хоровим колективом. Подано власне розуміння поняття «стиль педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі роботи з хором», окреслено структуру у складі мотиваційно-вольового, когнітивно-світоглядного, комунікативно-творчого компонентів. Відповідно до компонентів визначено критеріальний апарат дослідження. Представлені критерії та показники дозволяють діагностувати рівень сформованості стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі роботи з хором з метою розробки та експериментальної перевірки ефективності методики, спрямованої на його удосконалення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

WANG Yinan, . (2024) «Сутнісно-критеріальний аналіз стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі роботи з хором», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 106–114. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.14.