Сутнісно-критеріальний аналіз стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі роботи з хором
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.14Ключові слова:
критерії, показники, структура, творча взаємодія, вокально-хорова діяльність, диригентсько-хорова підготовка, художня інтерпретація, майбутні учителі музичного мистецтваАнотація
На основі наукових досліджень з питань педагогічного спілкування та творчої взаємодії проаналізовано специфіку роботи з хоровим колективом. Подано власне розуміння поняття «стиль педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі роботи з хором», окреслено структуру у складі мотиваційно-вольового, когнітивно-світоглядного, комунікативно-творчого компонентів. Відповідно до компонентів визначено критеріальний апарат дослідження. Представлені критерії та показники дозволяють діагностувати рівень сформованості стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі роботи з хором з метою розробки та експериментальної перевірки ефективності методики, спрямованої на його удосконалення.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.