Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до впровадження інновацій: трансдисциплінарний підхід

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.12

Ключові слова:

майбутні учителі музичного мистецтва, готовність до впровадження інновацій, трансдисциплінарний підхід, новий тип мислення, компетентність, евристичність, творчість

Анотація

Готовність студентів факультетів мистецтв до впровадження інновацій з позиції трансдисциплінарного підходу розглядається за принципом доповнення, що дозволяє створити таку основу фахової підготовки, яка би забезпечувала формування компетентності на межі знань різних дисциплін. Трансдисциплінарний підхід розглянуто у комплексі з системно-цілісним, індивідуально-творчим та компетентнісним підходами. Реалізація трансдисциплінарного підходу в системі мистецької освіти сприяє формуванню типу мислення, характерними ознаками якого є створення із розрізнених дисциплінарних сфер єдиної площини евристичного, аксіоматичного узгодження наукового мислення у вивченні мистецьких дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

LIU Chunjiang, . (2024) «Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до впровадження інновацій: трансдисциплінарний підхід», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 91–97. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.12.