Значення музичного слуху для творчого розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.11Ключові слова:
музичний слух, майбутній вчитель музичного мистецтва, музичні здібності, різновиди музичного слуху, комплексний підхідАнотація
На базі аналізу поняття «слух» у фізіологічно-акустичному та фізіологічно-нейрологічному аспектах, а також у контексті розгляду музичних здібностей, теоретично обґрунтовується й конкретизується поняття «музичний слух майбутніх учителів музичного мистецтва», а також розкривається наукова позиція щодо тісного взаємозв’язку і взаємозалежності музичного слуху з іншими музичними здібностями студентів факультетів мистецтв. Підкреслюється відповідність різновидів музичного слуху конкретним музичним здібностям, окреслюючи музичний слух майбутніх вчителів музичного мистецтва як основу комплексу музичних здібностей. Ефективність комплексного музично-творчого розвитку студентів факультетів мистецтв розглядається у контексті комплексного розвитку різновидів музичного слуху, відповідних музичним здібностям, що передбачає залучення методології комплексного підходу. Розроблене визначення музичного слуху майбутніх учителів музичного мистецтва спирається на динамічність цього феномену у контексті можливості його розвитку та удосконалення.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.