Системно-компетентнісний підхід до формування практичного досвіду студентів факультетів мистецтв

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.10

Ключові слова:

системно-компетентнісний підхід, фахова діяльність, студенти факультетів мистецтв, формування практичного досвіду, вокально-виконавський досвід

Анотація

У системно-компетентнісному підході фахове навчання студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів розглядається в якості процесу, за допомогою якого майбутні вчителі музичного мистецтва акумулюють сукупний досвід вокального виконавства. Виокремлено складові вокально-виконавського досвіду: досвід як продукт когнітивної діяльності про зміст і характерні особливості вокального виконавства, зафіксованого у відповідних знаннях; досвід, накопичений безпосередньо у процесі прилюдного співу на сцені, в класі на уроці мистецтва, у вокальному або хоровому колективі перед учнями тощо, трансформованого у вокально-виконавські уміння; досвід вокально-виконавської надійності, який виражається у здатності ефективного розв’язання проблемних ситуацій прилюдного вокального виступу; досвід, що існує у формі особистісних орієнтацій, завдяки яким успішність вокально-виконавської діяльності набуває особистісного смислу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

GAO Ming, . (2024) «Системно-компетентнісний підхід до формування практичного досвіду студентів факультетів мистецтв», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 76–83. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.10.