Педагогічні умови формування етнопедагогічної культури в майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.09Ключові слова:
етнопедагогічна культура, майбутній вчитель музичного мистецтва, засоби української етномузичної педагогіки, педагогічні умови, український музичний фольклор, українське національне музичне мистецтвоАнотація
Автор спирається на наукову позицію щодо доцільності залучення студентства під час навчального процесу до практичної хормейстерської діяльності під час проходження педагогічної практики в загальноосвітніх школах. Розкрито ментальну близькість українства до співочої діяльності як колективний цілісний інтелектуально-аксіологічний ідентифікуючий феномен. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування етнопедагогічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва спирається на взаємодію методів та засобів навчання хоровому диригуванню із засобами етнопедагогічного впливу і на аксіологічне підґрунтя українського музичного фольклору.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.