Теоретичні основи формування умінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.06Ключові слова:
уміння навчальної самоорганізації, майбутні викладачі хореографічних дисциплін, фахова підготовка, самостійна діяльність, структура умінь навчальної самоорганізації, мотивація, самоосвіта, рефлексіяАнотація
У статті розкрито проблему теоретичних засад формування умінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін як важливої складової їх професійної підготовки. Висвітлено зміст поняття «уміння навчальної самоорганізації студентів-хореографів» у контексті фахової освіти, що трактуються як здатність самостійно і незалежно обирати індивідуальну траєкторію, способи і засоби своєї професійної освіти та творчої самореалізації з метою їх раціонального планування, управління, контролю та оцінювання; визначено, що самоорганізаційні вміння реалізуються на зовнішньому (об’єктивному) та внутрішньому (суб’єктивному) рівнях освіти; проаналізовано специфіку умінь навчальної самоорганізації студентів у різних формах організації навчальної діяльності (аудиторна, дистанційна, самопідготовка та ін.); розроблено структуру означених умінь, складовими якої виступають цільовий, змістовий та результативний компоненти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.