Екзистенційно-феноменологічний підхід до музично-виконавської комунікативності студентів факультетів мистецтв

Автор(и)

  • Мимрик Михайло Романович Національна музична академія України імені П.І. Чайковського https://orcid.org/0000-0002-3963-9210

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.05

Ключові слова:

екзистенційно-феноменологічний підхід, музично-виконавська комунікативність, студенти факультетів мистецтв, феноменологічне конструювання, концертно-сценічна діяльність

Анотація

Розкрито екзистенційно-феноменологічний підхід до музичної комунікації особистості через унікальну сутність людини у власному світі. При цьому музично-виконавська комунікативність студентів факультетів мистецтв простежується саме через знаходження таких світоглядних центрів, що є сталими та динамічними утвореннями. Виокремлено різновиди установок виходячи з активності індивіда (формування часової реальності) та споглядальності (сприйняття позачасової предметності). Згідно з екзистенційно-феноменологічною дослідницькою стратегією відстежено фази музичної свідомості у студентів факультетів мистецтв, які передбачають музичну інтерпретацію слухацького сприйняття. Окреслено феноменологічне конструювання з позиції зростаючої діяльності суб’єкта, що проявляються у ролі прагнень, бажань і «особистісних» актів свідомості, виокремлення у музичному предметі тих елементів музичної свідомості та суб’єктивності, в яких містяться істотні якості. А це дозволяє студенту факультету мистецтв самостійно обирати шлях особистісного розвитку, точніше усвідомлювати процес набуття освіченості та професійних якостей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

MYRMYK, M. (2024) «Екзистенційно-феноменологічний підхід до музично-виконавської комунікативності студентів факультетів мистецтв», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 36–44. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.05.