Цифрові технології як невід’ємний чинник удосконалення професійної підготовки майбутніх музичних менеджерів: блиск і тіні

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.04

Ключові слова:

артист, імерсивні технології, інтернет маркетинг, менеджер, музична індустрія, музичний менеджмент, соціальні мережі, стрімінгові платформи, просування музичних продуктів, цифрові технології

Анотація

Музичний менеджмент в Україні зазнає динамічних змін. Цифрові технології, нові можливості для просування та міжнародна співпраця відкривають позитивні перспективи для фахівців у цій галузі. Зазначається, що цифрові інструменти підвищують ефективність маркетингових кампаній, сприяють кращій взаємодії з аудиторією та розширюють можливості просування в соціальних мережах. Гнучкість та самостійність, розвиток навичок і професійний ріст, вплив на музичну індустрію та інші. Серед проблем: нестача фінансових ресурсів, обмеженість каналів просування, низький рівень етики у стосунках між виконавцем і менеджером.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

KHYZHNA , O., BORDIUK, O. і SHPITSA, R. (2024) «Цифрові технології як невід’ємний чинник удосконалення професійної підготовки майбутніх музичних менеджерів: блиск і тіні», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 28–35. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.04.