Digital technologies are an integral factor in improving the professional training of future music managers: shine and shadows
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.04Keywords:
artist, immersive technologies, internet marketing, manager, music industry, music management, social media, streaming platforms, music promotion, digital technologiesAbstract
Музичний менеджмент в Україні зазнає динамічних змін. Цифрові технології, нові можливості для просування та міжнародна співпраця відкривають позитивні перспективи для фахівців у цій галузі. Зазначається, що цифрові інструменти підвищують ефективність маркетингових кампаній, сприяють кращій взаємодії з аудиторією та розширюють можливості просування в соціальних мережах. Гнучкість та самостійність, розвиток навичок і професійний ріст, вплив на музичну індустрію та інші. Серед проблем: нестача фінансових ресурсів, обмеженість каналів просування, низький рівень етики у стосунках між виконавцем і менеджером.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Scientific Journal of Dragomanov Ukrainian State University, Series 14, Theory and Methodology of Arts Education
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.