Digital technologies are an integral factor in improving the professional training of future music managers: shine and shadows

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.04

Keywords:

artist, immersive technologies, internet marketing, manager, music industry, music management, social media, streaming platforms, music promotion, digital technologies

Abstract

Музичний менеджмент в Україні зазнає динамічних змін. Цифрові технології, нові можливості для просування та міжнародна співпраця відкривають позитивні перспективи для фахівців у цій галузі. Зазначається, що цифрові інструменти підвищують ефективність маркетингових кампаній, сприяють кращій взаємодії з аудиторією та розширюють можливості просування в соціальних мережах. Гнучкість та самостійність, розвиток навичок і професійний ріст, вплив на музичну індустрію та інші. Серед проблем: нестача фінансових ресурсів, обмеженість каналів просування, низький рівень етики у стосунках між виконавцем і менеджером.

Published

2024-11-28

How to Cite

KHYZHNA , O., BORDIUK, O. and SHPITSA, R. (2024) “Digital technologies are an integral factor in improving the professional training of future music managers: shine and shadows”, Scientific Journal of Dragomanov Ukrainian State University, Series 14, Theory and Methodology of Arts Education. [Kyiv, Ukraine], 32, pp. 28–35. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.04.