Дитяча опера як засіб формування навичок педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.03Ключові слова:
майбутні вчителі музичного мистецтва, музичний спектакль, дитяча опера, вокально-хорова діяльність, диригентські уміння, творча взаємодія, педагогічне спілкування, творча самореалізація, художньо-творчі здібностіАнотація
У статті розглянуто актуальне для сучасної музично-педагогічної освіти питання щодо оновлення змісту диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізовано наукові дослідження в галузі дитячої опери, яка в сучасному мистецтві виокремилася як самостійний жанр і є одним з ефективних засобів стимулювання школярів до творчої діяльності. На основі узагальнення наукових джерел обґрунтовано доцільність звернення до цього жанру в роботі зі студентами в процесі диригентсько-хорової підготовки для набуття навичок педагогічного спілкування, що дозволить їм успішно здійснювати майбутню професійну діяльність, сприятиме творчій самореалізації. Визначено наукові підходи, окреслено принципи і методи вирішення проблеми формування навичок педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва засобами дитячої опери як жанру з величезним навчальним, розвивальним і духовно-творчим потенціалом.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.