Дитяча опера як засіб формування навичок педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки

Автор(и)

  • Степанова Людмила Павлівна Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0000-0002-9364-2373

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.03

Ключові слова:

майбутні вчителі музичного мистецтва, музичний спектакль, дитяча опера, вокально-хорова діяльність, диригентські уміння, творча взаємодія, педагогічне спілкування, творча самореалізація, художньо-творчі здібності

Анотація

У статті розглянуто актуальне для сучасної музично-педагогічної освіти питання щодо оновлення змісту диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізовано наукові дослідження в галузі дитячої опери, яка в сучасному мистецтві виокремилася як самостійний жанр і є одним з ефективних засобів стимулювання школярів до творчої діяльності. На основі узагальнення наукових джерел обґрунтовано доцільність звернення до цього жанру в роботі зі студентами в процесі диригентсько-хорової підготовки для набуття навичок педагогічного спілкування, що дозволить їм успішно здійснювати майбутню професійну діяльність, сприятиме творчій самореалізації. Визначено наукові підходи, окреслено принципи і методи вирішення проблеми формування навичок педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва засобами дитячої опери як жанру з величезним навчальним, розвивальним і духовно-творчим потенціалом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

STEPANOVA, L. (2024) «Дитяча опера як засіб формування навичок педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 20–27. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.03.