Функціональний аналіз самостійної роботи підлітків у процесі інструментального навчання

Автор(и)

  • У Цзяньцінь Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Ключові слова:

процес інструментального навчання; самостійна робота підлітків; навчально-виховна фортепіанна підготовка підлітків

Анотація

У статті представлений функціональний аналіз самостійної роботи підлітків у процесі інструментального навчання. Серед основних функцій  фортепіанного навчально-виконавського навчання підлітків виокремлено: пізнавальну, що сприяє активному, самостійному засвоєнню знань та формуванню творчої особистості; інтегративну, яка передбачає створення принципово нової навчальної інформації з відповідним структуруванням навчального матеріалу, із навчально-методичним забезпеченням, із новими технологіями; перевірочно-оцінну, як механізму, що бере участь у формуванні та реалізації способу фортепіанної навчально-виконавської діяльності підлітків й припускає оцінку з точки зору певних художньо-естетичних норм; регулюючу, що забезпечує безпомилкове функціонування фортепіанної навчально-виконавської роботи та виявляється в здійсненні зворотного зв’язку в ході діяльності та можливої корекції майбутньої виконавської діяльності учнів; прогнозуючу, що пов’язана з формуванням і санкціонуванням основної навчальної мети і передбаченням реального результату мистецької діяльності та виявляється в забезпеченні розвитку художньо-образного мислення й загального розвитку підлітків.

Біографія автора

У Цзяньцінь, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

У Цзяньцінь, аспірант факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

 

Посилання

Abdullin, E.B. (1990). Metodologicheskoy analiz problem muzykalnoy pedagogiki v sisteme vuzovskogo obrazovaniya [Methodological analysis of problems of musical pedagogy in the system of higher education]. Moscow: Prometey (MGPU). 188 p. [in Russian].

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [. Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid. 376 p. [in Ukrainian].

Kagan, M. S. (1996) Muzyka v mire iskusstva [Music in the world of art]. St. Petersburg. 232 p. [in Russian].

Kozyr, A. V. (2007). Kontseptualni zasady formuvannia osnov profesiinoi maisternosti maibutnikh uchyteliv muzyky: navch.-metod. posibnyk. [Conceptual foundations for the formation of the basics of professional mastery of future music teachers: teaching method. manual.]. Kyiv: NPU M. Dragomanov. 187 p. [in Ukrainian]

Shchukina, G. I. (1979). Aktivizatsiya poznavatelnoy deyatelnosti uchashchegosya v uchebnom protsesse. [Activating the cognitive activity of the student in the educational process. Moscow: Prosveshchenie. 160 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Як цитувати

У, Ц. (2018) «Функціональний аналіз самостійної роботи підлітків у процесі інструментального навчання», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 25, с. 92–96. доступний у: https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/96 (дата звернення: 16 Травень 2024).

Номер

Розділ

Розділ 3. Формування художньої компетенції учнівської молоді