Особливості формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти
Ключові слова:
позашкільна мистецька освіта, музично-естетичні компетенції підлітків, музична культураАнотація
У статті розкривається специфіка фортепіанного навчання учнів підліткового віку у позашкільних закладах мистецької освіти. Розкрито роль естетичного виховання у розширенні їх світогляду та музичної культури. Висвітлено, як психологічні особливості підлітків відповідають їх активному включенню у процес формування мистецьких знань на аксіологічних засадах. Показані можливості естетичної спрямованості фортепіанного навчання для збагачення естетичних і моральних орієнтирів, здатності створювати прекрасне.
Посилання
Byan, Men. (1996). Ocherki stanovleniya i razvitiya kitayskoy fortepiannoy kultury. [Essays on the formation and development of Chinese piano culture]. Beijing, Hua Yue. 181 p. [in Russian].
Goleshevich, B.O. (2004). Puti sovershenstvovaniya muzykalnogo obrazovaniya shkolnikov [Ways to improve the musical education of schoolchildren ]. Naukovі zapiski NDU іmenі M. Gogolya. Psikhologo-pedagogіchnі nauki, (2004), No 2. PP. 168-171. [in Russian].
Gu, Yufey. (2001). Fortepiannoe prepodavanie. [Piano Teaching]. Nantszin: Nanjing Pedagogical University Publishers. 115 p. [in Russian].
Tsypin, G.M. (2001). Muzikalno-ispolnitelskoe iskusstvo: teoriya i praktika. [Musical Performing Art: Theory and Practice]. St. Petersburg: Aleteyya. – 319 p. [in Russian].
Shulhina, V.D. (2005). Ukrainska muzychna pedahohika [Ukrainian Music Pedagogy]. Kyiv: DAKKiM. 271 p. [in Ukrainian].
Shcholokova, O.P. (2011). Kompetentnisna paradyhma mystetskoi osvity. [The Competence Paradigm of Arts Education]. Pedahohichna maisternist yak systema profesiino-mystetskykh kompetentnostei, Vol. 3, (2011). Chernivtsi: Zelena Bukovyna. PP. 24-29. [in Ukrainian].