Змістовно-цільовий структурний компонент здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики

Автор(и)

  • Гао Жоцзюнь Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Ключові слова:

афективний і когнітивний самоконтроль; здатність до самоконтролю; змістовно-цільовий структурний компонент піаністичного навчання; майбутні вчителі музики

Анотація

У змістовно-цільовому структурному компоненті здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики виділено два види контролю: афективний і когнітивний самоконтроль. У афективному самоконтролі предметом контролю є емоційні процеси і спонукання суб’єкта (почуття і бажання). Цей вид самоконтролю стає предметом оригінальних досліджень, що відносяться насамперед до проблеми волі. У когнітивному самоконтролі предметом контролю виступають власні уявлення і думки суб’єкта. Когнітивний самоконтроль (як і інші прояви самоконтролю) характеризується єдністю його вольових і рефлексивних утворювань. Змістовно-цільовий структурний компонент здатності до самоконтролю фортепіанного навчання майбутніх учителів музики охоплює системні теоретичні знання щодо цілісної значимості фортепіанної навчально-виконавської діяльності, розуміння її поліфункціональних особливостей та значення у цьому процесі самоконтролю. Змістовно-цільовий структурний компонент здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики охоплює дієво-практичну і рефлексивно-орієнтовану складові. Виокремлено значення здатності до самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва саме у фортепіанній навчально-виконавській діяльності.

Біографія автора

Гао Жоцзюнь, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Гао Жоцзюнь, аспірантка факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Petrovskiy, V.A. (1995). Vvedenie v psikhologiyu. [Introduction to psychology]. Moscow: Tsentr «Akademiya», 496 p. [in Russian].

Slastenin, V.A., Isaev, I.F. and Mishchenko, A.I. (2000). Pedagogika: uchebnoe posobie dlya studentov pedagogicheskih uchebnyh zavedeniy [Pedagogy: study way for students of pedagogical educational institutions]. Moscow. 423 p. [in Russian].

Teplov, B.M. (1947). Psikhologiya muzykalnykh sposobnostey.[Psychology of musical abilities]. Moscow, Leningrad: APN RSFSR. 355 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Як цитувати

Гао, Ж. (2018) «Змістовно-цільовий структурний компонент здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 25, с. 64–68. доступний у: https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/91 (дата звернення: 16 Травень 2024).

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін