Сутність та зміст вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики

Автор(и)

  • Тянь Лінь Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Ключові слова:

вокально-технічні уміння; вокальне навчання; майбутній учитель музики; комплексний підхід; чистота інтонування; співацьке дихання; кантиленний спів; інтерпретаційний концепт

Анотація

У статті розглянуто проблематику формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики, які застосовуються у всіх царинах комбінованого уроку музичного мистецтва. Конкретизовано поняття «уміння» у педагогічному та психологічному аспектах. Розглянуто основні чинники педагогічного впливу на процес формування вокально-технічних умінь студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Зазначено про значущість комплексного підходу для дослідження й формування означених умінь у процесі вокального навчання. Цей процес на базі комплексного підходу окреслено як складне й інтегроване явище. Розкрито й деталізовано зміст комплексу вокально-технічних умінь педагогів-музикантів. Здійснено наукове узагальнення сутності поняття «вокально-технічні уміння майбутнього вчителя музичного мистецтва».

Біографія автора

Тянь Лінь, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Тянь Лінь, аспірантка кафедри теорії та методики музичного навчання, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Honcharenko, S.U. (Ed.). (2011). Ukrainskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk. Rivne: Volynski oberehy. 552 p. [in Ukrainian].

Li, Chunpen (2013). Metodyka formuvannia vokalnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv muzyky. Abstr. of diss. Kyiv. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін