Сутність та зміст вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики
Ключові слова:
вокально-технічні уміння; вокальне навчання; майбутній учитель музики; комплексний підхід; чистота інтонування; співацьке дихання; кантиленний спів; інтерпретаційний концептАнотація
У статті розглянуто проблематику формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики, які застосовуються у всіх царинах комбінованого уроку музичного мистецтва. Конкретизовано поняття «уміння» у педагогічному та психологічному аспектах. Розглянуто основні чинники педагогічного впливу на процес формування вокально-технічних умінь студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Зазначено про значущість комплексного підходу для дослідження й формування означених умінь у процесі вокального навчання. Цей процес на базі комплексного підходу окреслено як складне й інтегроване явище. Розкрито й деталізовано зміст комплексу вокально-технічних умінь педагогів-музикантів. Здійснено наукове узагальнення сутності поняття «вокально-технічні уміння майбутнього вчителя музичного мистецтва».
Посилання
Honcharenko, S.U. (Ed.). (2011). Ukrainskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk. Rivne: Volynski oberehy. 552 p. [in Ukrainian].
Li, Chunpen (2013). Metodyka formuvannia vokalnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv muzyky. Abstr. of diss. Kyiv. [in Ukrainian].