Виконавська стабільність майбутнього вчителя музики: сутність і характерні особливості
Ключові слова:
виконавська стабільність; майбутній учитель музики; музично-виконавська діяльність; неочікувані стресори; очікувані стресори; тип виконавської поведінкиАнотація
У статті розглянуто проблему виконавської стабільності майбутнього вчителя музики, актуальну для всіх різновидів музично-виконавської діяльності. Конкретизовано музично-виконавську діяльність як один із компонентів фахової діяльності вчителя музики. Розглянуто особливості та специфіку вокально-виконавської діяльності студентів-практикантів. Зазначено про значущість впливу очікуваних і неочікуваних стресорів на стабільність процесу вокального виконавства. Окреслено риси стабільного й нестабільного типів виконавської поведінки студентів. Розкрито зміст зовнішніх і внутрішніх факторів впливу на сценічну поведінку виконавців. Здійснено наукове узагальнення сутності поняття «виконавська стабільність майбутнього вчителя музичного мистецтва».
Посилання
Tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy v 11 tomakh. [Explanatory dictionary of Ukrainian language: in 11 volumes], (1978). Vol. 9. Kyiv: Naukova dumka. 967 p. [in Ukrainian].
Yunyk, D.H. (2010). Vykonavska nadiinist yak osnova stsenichnoi diialnosti myttsiv muzychnoho mystetstva. [The performing reliability as a basis of the scenic activity of musicians]. Teoriia ta metodyka muzychnoi osvity. Naukova shkola H.M. Padalky: kolektyvna monohrafiia. Kyiv: National Pedagogical Dragomanov University. pp. 115-144. [in Ukrainian].