Виконавська стабільність майбутнього вчителя музики: сутність і характерні особливості

Автор(и)

  • Сюй Вейвей Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Ключові слова:

виконавська стабільність; майбутній учитель музики; музично-виконавська діяльність; неочікувані стресори; очікувані стресори; тип виконавської поведінки

Анотація

У статті розглянуто проблему виконавської стабільності майбутнього вчителя музики, актуальну для всіх різновидів музично-виконавської діяльності. Конкретизовано музично-виконавську діяльність як один із компонентів фахової діяльності вчителя музики. Розглянуто особливості та специфіку вокально-виконавської діяльності студентів-практикантів. Зазначено про значущість впливу очікуваних і неочікуваних стресорів на стабільність процесу вокального виконавства. Окреслено риси стабільного й нестабільного типів виконавської поведінки студентів. Розкрито зміст зовнішніх і внутрішніх факторів впливу на сценічну поведінку виконавців. Здійснено наукове узагальнення сутності поняття «виконавська стабільність майбутнього вчителя музичного мистецтва».

Біографія автора

Сюй Вейвей, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Сюй Вейвей, аспірантка факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy v 11 tomakh. [Explanatory dictionary of Ukrainian language: in 11 volumes], (1978). Vol. 9. Kyiv: Naukova dumka. 967 p. [in Ukrainian].

Yunyk, D.H. (2010). Vykonavska nadiinist yak osnova stsenichnoi diialnosti myttsiv muzychnoho mystetstva. [The performing reliability as a basis of the scenic activity of musicians]. Teoriia ta metodyka muzychnoi osvity. Naukova shkola H.M. Padalky: kolektyvna monohrafiia. Kyiv: National Pedagogical Dragomanov University. pp. 115-144. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін