Педагогічні умови формування вокально-мовленнєвої культури студентів факультетів мистецтв

Автор(и)

  • Лю Мяоні Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Ключові слова:

вокально-мовленнєвий досвід; вокальна педагогіка; вчитель співу

Анотація

У статті проаналізовано проблему фахової підготовки студентів мистецьких факультетів; розкрито сутність поняття «вокально-мовленнєва культура»; представлено педагогічні умови формування вокально-мовленнєвої культури студентів. Особливе значення надавалося передбачуваному позитивному результату, який закладається на індивідуальних вокальних заняттях, а потім переноситься у колективні форми співацької підготовки, згідно методів моделювання, стандартизації, уніфікації, що сприяють приведення об’єктів формовияву – літературної складової вокального твору в монологічному різновиді роботи вокально-фонаційного характеру. Фактором удосконалення є набутий вокально-мовленнєвий досвід у процесі формування вокально-мовленнєвої культури, що створює додаткові сприятливі умови творчого зростання в колі однодумців – професійних співаків-педагогів.

Біографія автора

Лю Мяоні, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Лю Мяоні, аспірантка факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Babych, N.D. (1990). Osnovy kultury movlennia. Lviv: Svit. 232 p. [in Ukrainian].

Busel, V.T. (Ed.). (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy. Kyiv, Irpin: VTF "Perun". 1728 p. [in Ukrainian].

Zaporozhets, A.V. (Ed.). (1967). Vospriyatie i deystvie. Moscow: Prosveshchenye. 322 p. [in Ukrainian].

Klymova, K.Ia. (2006). Osnovy kultury i tekhniky movlennia: navchalnyi posibnyk. Kyiv. 240 p. [in Ukr.].

Kozyr, A.V. (2018). Formuvannia vykonavskoi kompetentnosti u mahistrantiv muzychnoho mystetstva v protsesi fakhovoi pidhotovky [Formation of Performing Competence of Music Masters-Degree in the Process of Professional Training]. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M.P.Dragomanova. Seriia 14. Teoriia i metodyka mystetskoi osvity. Vol. 24 (29). Kyiv. pp. 3-7. [in Ukrainian].

Padalka, H.M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin). Kyiv: Osvita Ukrainy. 274 p. [in Ukrainian].

Pasynok, V.H. (2012). Osnovy kultury movlennia. Kyiv:. 184 p. [in Ukrainian].

Pentyliuk, M.I., Marunych, I.I., Haidaienko, I.V. (2010). Dilove spilkuvannia ta kultura movlennia. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury. 224 p. [in Ukrainian].

Khoruzha, L. (2016). U poshukakh novoi pedahohiky: krytychnyi analiz [In the search of new pedagogy: critical analysis]. Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka. Vol. 3-4. pp. 7-11. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Як цитувати

Лю, М. . (2018) «Педагогічні умови формування вокально-мовленнєвої культури студентів факультетів мистецтв», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 25, с. 46–50. доступний у: https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/87 (дата звернення: 16 Травень 2024).

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін