Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до продуктивної діяльності з учнями засобами візуального моделювання

Автор(и)

  • Лариса Ліхіцька Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-0883-7628

Ключові слова:

засоби візуального моделювання; консультативний підхід; підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва; продуктивна діяльність з учнями

Анотація

Висвітлено особливості підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до роботи з учнями інноваційними засобами. Розглянуто зміст візуального моделювання та його вплив на підготовку майбутніх учителів музичного мистецтва до продуктивної діяльності з учнями. Основні напрямки впровадження візуального моделювання: орієнтація на індивідуальні форми мистецького навчання; активізація творчої самостійності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів; функціонування консультативного підходу до музично-інформаційної діяльності. Виокремлено значення консультативного підходу до підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до продуктивної діяльності з учнями. Воно полягає в тому, що у процесі конструювання і реалізації інноваційної педагогічної діяльності необхідно орієнтуватися на особистість як мету, суб’єкт та результат ефективності цієї роботи. Інноваційна діяльність вчителя музичного мистецтва виявляється у завчасному проектуванні навчально-освітнього процесу, у цілепокладанні, визначенні мети, завдань, змісту та конкретних технологій мистецького інноваційного навчання.

Біографія автора

Лариса Ліхіцька, Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського

Ліхіцька Лариса Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського

Посилання

Abulkhanova-Slavskaya, K.A. (1980). Deyatelnost i psikhologiya lichnosti [Activities and personality psychology]. Moscow : Nauka. 335 p. [in Russ.].

Vershlovskiy, S. G. (1988), Problemy nepreryvnoy psikhologo-pedagogicheskoy podgotovki uchitelya [Problems of continuous psychological and pedagogical preparation of the teacher]. Voprosy psikhologii, (1988), No 4, pp. 43-51. [in Russ.].

Klarin, A.M. (1989), Pedagogicheskaya tekhnologiya v uchebnom protsesse. Analiz zarubezhnogo opyta [Pedagogical technology in the educational process. Analysis of foreign experience]. Moscow: [in Russ.].

Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) [Pedagogy of art (Theory and methodology of teaching artistic disciplines)]. Kyiv: Osvita Ukrainy. 274 p. [in Ukr.].

Yusunbekova, N. (1993). Obshchie osnovy pedagogicheskoy innovatiki opyt razrabotki teorii innovatsionnykh protsessov v obrazovanii [The general foundations of pedagogical innovation are the experience of developing the theory of innovative processes in education]. Moscow: Prosveshchenie. 191 p. [in Russ.]

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Як цитувати

Ліхіцька, Л. (2018) «Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до продуктивної діяльності з учнями засобами візуального моделювання», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 25, с. 33–36. доступний у: https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/84 (дата звернення: 16 Травень 2024).

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін