Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до продуктивної діяльності з учнями засобами візуального моделювання
Ключові слова:
засоби візуального моделювання; консультативний підхід; підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва; продуктивна діяльність з учнямиАнотація
Висвітлено особливості підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до роботи з учнями інноваційними засобами. Розглянуто зміст візуального моделювання та його вплив на підготовку майбутніх учителів музичного мистецтва до продуктивної діяльності з учнями. Основні напрямки впровадження візуального моделювання: орієнтація на індивідуальні форми мистецького навчання; активізація творчої самостійності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів; функціонування консультативного підходу до музично-інформаційної діяльності. Виокремлено значення консультативного підходу до підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до продуктивної діяльності з учнями. Воно полягає в тому, що у процесі конструювання і реалізації інноваційної педагогічної діяльності необхідно орієнтуватися на особистість як мету, суб’єкт та результат ефективності цієї роботи. Інноваційна діяльність вчителя музичного мистецтва виявляється у завчасному проектуванні навчально-освітнього процесу, у цілепокладанні, визначенні мети, завдань, змісту та конкретних технологій мистецького інноваційного навчання.
Посилання
Abulkhanova-Slavskaya, K.A. (1980). Deyatelnost i psikhologiya lichnosti [Activities and personality psychology]. Moscow : Nauka. 335 p. [in Russ.].
Vershlovskiy, S. G. (1988), Problemy nepreryvnoy psikhologo-pedagogicheskoy podgotovki uchitelya [Problems of continuous psychological and pedagogical preparation of the teacher]. Voprosy psikhologii, (1988), No 4, pp. 43-51. [in Russ.].
Klarin, A.M. (1989), Pedagogicheskaya tekhnologiya v uchebnom protsesse. Analiz zarubezhnogo opyta [Pedagogical technology in the educational process. Analysis of foreign experience]. Moscow: [in Russ.].
Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) [Pedagogy of art (Theory and methodology of teaching artistic disciplines)]. Kyiv: Osvita Ukrainy. 274 p. [in Ukr.].
Yusunbekova, N. (1993). Obshchie osnovy pedagogicheskoy innovatiki opyt razrabotki teorii innovatsionnykh protsessov v obrazovanii [The general foundations of pedagogical innovation are the experience of developing the theory of innovative processes in education]. Moscow: Prosveshchenie. 191 p. [in Russ.]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ліхіцька Л. М.; Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.