Музично-ритмічна компетентність як важлива умова фахової підготовки майбутніх учителів музики і хореографії

Автор(и)

  • Ван Юаньсінь Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Ключові слова:

вчитель музики і хореографії; музично-хореографічні дисципліни; музично-ритмічна компетентність; фахова компетентність

Анотація

Музично-ритмічна компетентність розглядається як невід’ємна складова фахової підготовки майбутнього вчителя музики і хореографії у контексті професійного становлення особистості педагога. Уточнюється структура поняття «музично-ритмічна компетентність». Зміст розкрито через фахову компетентність. Поняття «фахова компетентність» вбирає такі поняття, як «кваліфікація», «професіоналізм», «професійні здібності». Специфіка музично-хореографічної теоретичної і практичної підготовки фахівця в умовах навчання у вищих навчальних закладах полягає у синтезі прагматично-інформаційного навчання і цілеспрямованого розвитку потенційних можливостей студента (музично-ритмічних здібностей, особистісних якостей), його творчої майстерності у процесі опанування музично-хореографічних дисциплін. Освіта спрямована на формування компетентного фахівця нового типу, озброєного ґрунтовними знаннями педагога-теоретика і вміннями креативного хореографа-практика, здатного ефективно реалізувати фахові компетенції та індивідуально-особистісні якості у власній хореографічно-педагогічній (музично-ритмічній) діяльності.

Біографія автора

Ван Юаньсінь, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Ван Юаньсінь, аспірант факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Archazhnikova, L.G. (1985). Struktura professionalnoy deyatelnosti uchitelya muzyki. [The structure of the professional activity of the teacher of music]. Podgotovka uchitelya muzyki k professionalnoy deyatelnosti v shkole. Yaroslavl: YaGPI. PP. 5-17. [in Russian].

Davydov, L.D. (2006). Kompetentnostnyy podkhod v sisteme professionalnogo obrazovaniya. [The Competency Approach in Professional Education System]. Srednee professionalnoe obrazovanie. Vol. 9. PP. 67-70.

Zagvyazinskiy, V.I. (2005). Strategicheskie orientiry i realnaya politika razvitiya obrazovaniya. [The Strategic landmarks and real policy of development of education]. Pedagogika. Vol.6. PP. 10-14.

Poluboiaryna, I.I. (2006), Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv muzyky [Formation of communicative competence of future music teachers]. Naukovyi visnyk Chernivetskoho universytetu : zb. nauk. prats. [Scientific Bulletin of Chernivtsi University: Sb. sciences works]. Vol 287 : Pedahohika ta psykholohiia [Pedagogy and Psychology]. Chernivtsi : Ruta. PP. 135-139. [in Ukrainian].

Rastryhina, A.M. (2012), Kompetentnisnyi pidkhid do pidhotovky maibutnoho mahistra muzychnoho mystetstva [The Competent approach to the preparation of the future master of musical art]. Suchasni stratehii universytetskoi osvity: yakisnyi vymir: materialy mizhnar. nauk.-prakt. konf. [Modern strategies of university education: qualitative dimension: materials international. science-practice conf.]. Kyiv: Kyivskyi universitet im. B. Hrinchenka, 2012. PP. 501-509. [in Ukrainian].

Masol, L., Myropolska, N., & Rahozina, V. (Eds.). (2010). Formuvannia bazovykh kompetentnostei uchniv zahalnoosvitnoi shkoly u systemi intehratyvnoi mystetskoi osvity: posibnyk dlia vchytelia [Formation of basic competences of pupils of a secondary school in the system of integrative artistic education: teacher's manual]. Kyiv : Pedahohichna dumka. 232 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Номер

Розділ

Розділ 1. Концептуальні засади сучасної мистецької освіти