Історико-культурний концепт формування гуманних взаємин у дитячому хоровому колективі
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.23Ключові слова:
дитячий хоровий колектив, гуманні цінності, демократичні принципиАнотація
Питання гуманізації освіти є складним процесом, який має досить довготривалу історію. Її намагалися осмислити, а також визначити роль музики в естетичному та духовному вихованні ще в античні часи. Як система філософських поглядів і напрям суспільної думки вона виникла в античні часи, сформувалася в епоху Відродження і розвивалася в наступні періоди аж до сьогодення. Провідним засобом виховного впливу на дітей є шкільні хорові колективи. Зазначено, що в багатьох творчих колективах ще не забезпечено відповідних умов морально-естетичного виховання, прищеплення гуманних цінностей, що впливає на функціонування навчально-виховного процесу в цілому. Наближення до гуманізму відбувається в процесі активної музичної діяльності в умовах творчого спілкування з однолітками, коли створена атмосфера співпраці вихователя із вихованцем, що сприяє процесу самопізнання, самовдосконалення учасника хорового колективу.
Посилання
Honcharenko A.M. Stanovlennia humannykh vzaiemyn starshykh doshkilnykiv [The formation of humane relationships of senior preschoolers: Monograph]: [Monohrafiia]. Kharkiv : «Disa plius», 2016. 186 p. [in Ukrainian]
Vashchenko H. Vykhovnyi ideal [Educational ideal]. Poltava : Poltavskyi visnyk, 1994. T.1. 192 p. [in Ukrainian]
Zaryn D. Metodyka shkolnoho khorovoho penyia [Methods of school choral singing]. M., 1907. 152 p. [in Russian]
Kulturolohichni ta psykholoho-pedahohichni aspekty humanizatsii osvity [Cultural studies and psychological and pedagogical aspects of humanity education]. Nau-metod. Zbirnyk / Za red. H.O.Balla. Kyiv : Nauk. dumka, 1998. 191 p. [in Ukrainian]
Orlov V.F. Profesiine stanovlennia vchyteliv mystetskykh dystsyplin [Profession of becoming teachers of mystical disciplines]: Monohrafiia. Za zah. red. I.A.Ziaziuna. K. : Naukova dumka, 2003. 276 p. [in Ukrainian]
Pantiuk V.P. Vykhovannia pidlitkiv u diialnosti molodizhnykh tovarystv i obiednan v zakhidnoukrainskykh zemliakh kintsia ХІХ - pochatku ХХІ stolittia (istoryko-teoretychnyi aspekt). Dys...kand.ped.nauk: 19.00.01. K., 1997. 213 p. [in Ukrainian]
Slobodianyk N.V., Sverliuk Ya.V. Osnovy znan kerivnykiv dytiachykh muzychno-amatorskykh kolektyviv : Navch. pos. Rivne, RDHU. 2002. 182 p. [in Ukrainian]
Iurchenko V.M. Pro systemnyi pidkhid do humanizatsii navchannia. Pratsi mizhnarodn. naukovo-praktychnoho seminaru „Psykholoho-pedahohichni problemy humanizatsii shkilnoi osvity” (28-30 bereznia 1996 r.) Kyiv-Rivne: APN Ukrainy. – 1997. pp. 3-8. [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Сверлюк Л. І.; Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.