Сутнісні та змістові аспекти етнопедагогічної свідомості майбутніх учителів музичного мистецтва

Автор(и)

  • Голубицька Надія Олександрівна Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0009-0001-6873-5113

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.19

Ключові слова:

етнопедагогічна свідомість, етнопедагогічна культура, майбутній учитель музичного мистецтва, українська етнопедагогіка, системний підхід, інтенціональність

Анотація

Науково-теоретичне обґрунтування етнопедагогічної свідомості майбутнього вчителя музичного мистецтва базується на системі цінностей української етнічної педагогіки у відповідності до взаємозв’язку домінуючої цінності-цілі, цінностей-засобів та цінностей-відносин. Інтенціональність як важливий фактор підвищення якості вокального, вокально-хорового та інструментального навчання розглядається в контексті підвищення емоційного відгуку на українську народну музику, яка втілює естетику виховного ідеалу українства. Етнопедагогічна свідомість майбутнього вчителя музичного мистецтва є змістовою складовою загальної етнопедагогічної культури особистості, інтегрує етнопедагогічне мислення та етнопедагогічну діяльність.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-31

Як цитувати

Голубицька, Н. О. (2024) «Сутнісні та змістові аспекти етнопедагогічної свідомості майбутніх учителів музичного мистецтва», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 31, с. 146–153. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.19.