Когнітивна сутність музичного інтелекту в розвитку особистості учня

Автор(и)

  • Кісюк Михайло Павлович Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0009-0003-0224-7592

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.16

Ключові слова:

когнітивна сутність, інтелект, музичний інтелект, емоційний інтелект, розвиток особистості, учні

Анотація

У соціальному аспекті музичний інтелект відображає інтеграцію емоційних, когнітивних, комунікативних та регуляційних властивостей особистості. Розвинутий музичний інтелект учителя є запорукою професійної ефективності, засобом створення необхідної позитивної психологічної атмосфери, налагодження взаєморозуміння з учнями під час уроків музичного мистецтва. Музичний інтелект також є важливою складовою для формування вмінь і навичок учнів. Представлено власне розуміння сутності музичного інтелекту як необхідної здатності поряд з комплексом музичних здібностей (почуттям ритму, музичним слухом, музичною пам’яттю тощо). Музичному інтелекту відводиться провідна роль у розкритті музичної обдарованості особистості. Саме інтелект відповідає за включення у перелік музичних здібностей креативності – здатності творити нове і невідоме у процесі формування особистості учня.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-31

Як цитувати

Кісюк, М. П. (2024) «Когнітивна сутність музичного інтелекту в розвитку особистості учня », Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 31, с. 114–120. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.16.