Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (9) (2005)
№ 2 (9) (2005)
Опубліковано:
2005-03-04
Статті
Про деякі методичні аспекти навчання інформатики в школі і педагогічному університеті
М.І. Жалдак
3-14
PDF
Технології розробки програмних засобів, які підтримують компонентно-орієнтований підхід
О.В. Співаковський, В.С. Круглик
31-42
PDF
Комп’ютерна підтримка дослідницького підходу у математичній освіті, болоньський процес та профілізація загальноосвітньої школи
С.А. Раков
42-53
PDF
Компьютерная поддержка обучения детей с легким отставанием в интеллектуальном развитии
Е. Смирнова-Трыбульска
53-60
PDF
Розв’язування екстремальних задач за допомогою пакету Matlab 6.5
Ю.В. Триус
61-79
PDF
Інформаційне суспільство: гуманістичний аспект
І.О. Теплицький, С.О. Семеріков
79-88
PDF
Особливості розв’язування задач з геометрії чотирикутника з використанням програми “GRAN-2D”
Ю.К. Набочук
88-96
PDF
Формування основних елементів професійної культури у майбутніх вчителів інформатики
З.С. Сейдаметова
97-104
PDF
Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час розв’язування задач економічного змісту
С.Є. Яценко, Ю.М. Ткач
105-117
PDF
Проблеми формування алгоритмічної культури майбутніх вчителів інформатики
В.Л. Малорян
117-122
PDF
Розробка навчального відеофільму «Робота вузлів персонального комп'ютера»
Л.Р. Білялова
122-129
PDF
Розвиток дистанційного навчання в Україні
Л.В. Брескіна
129-135
PDF
Комп’ютеризована підтримка розв’язування економічних задач
О.А. Смалько
135-141
PDF
Психолого-педагогічні аспекти проектування навчальної діяльності у курсі вивчення „Основ інформатики та обчислювальної техніки”
В.Ю. Габрусєв
142-148
PDF
Використання педагогічного програмного засобу GRAN–2D при введенні поняття тригонометричних функцій
С.І. Ганжела
148-155
PDF
Викладач в умовах комп’ютерно-орієнтованих методичних систем навчання
О.С. Куцевол
156-161
PDF
Використання програм GRAN1 та GRAN-2D при формуванні понять кінематики
І.Л. Семещук
161-170
PDF
Використання засобів об'єктно-орієнтованого програмування для розвитку пізнавальної активності учнів
С.А. Вернигоренко
177-193
PDF
Еволюційні процеси у програмуванні
Т.А. Кирик
193-201
PDF
Деякі методичні аспекти розв’язування задач з параметрами
Т.Г. Крамаренко
170-177
PDF
Загальні принципи організації дистанційного навчання з зарубіжної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах
Є.О. Співаковська
201-207
PDF
Організація регіонального інформаційного порталу
Ю.Г. Якусевич
207-214
PDF
Використання педагогічних програмних засобів при формуванні понять планіметрії
М.Б. Ковальчук
214-219
PDF
Визначення рівня знань засобами комп’ютерного вибіркового тесту
М.І. Шерман, В.О. Шорохов
219-233
PDF
Педагогічний програмний засіб як ринковий продукт
Ю.О. Жук
234-238
PDF
Теоретичні аспекти створення інформаційної системи професійного консультування молоді
В.В. Осадчий
238-243
PDF
Розробка уроків інформатики для 7-х класів шкіл із кримськотатарською мовою навчання
С.М. Сейдаметова
244-255
PDF
Комп’ютерне тестування при вивченні розділу “Геометричні тіла”
І.А. Сверчевська
255-268
PDF
Використання електронної таблиці Еxcel у курсі „Чисельні методи”
О.М. Кривонос
269-275
PDF
Управління процесом формування алгоритмічної культури та творчого мислення учнів
Н.М. Калашнікова, І.В. Калашніков, С.Л. Яблочніков
275-278
PDF
Методичні основи формування математичної культури студентів технічного университету
В.І. Трофименко
278-287
PDF
Аналіз і реалізація модуля для обробки множинних дизайнів для сайтів та електронних підручників
Д.Г. Кравцов
287-294
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю