Психолого-педагогічні аспекти проектування навчальної діяльності у курсі вивчення „Основ інформатики та обчислювальної техніки”
Ключові слова:
Інформаційне суспільство, інфраструктурами, психолого-педагогічний аспектАнотація
Процес інформатизації всіх суспільно-значимих галузей людської діяльності призводить до формування нової суспільної структури — інформаційного суспільство, що характеризується високим рівнем інформаційних технологій, розвинутими інфраструктурами, що забезпечують виробництво інформаційних ресурсів і можливості доступу до різноманітних відомостей, процесами прискореної автоматизації і роботизації всіх галузей виробництва і управління, радикальними змінами соціальних структур, наслідком яких виявляється розширення сфери інформаційної діяльності
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-27
Як цитувати
Габрусєв, В. (2020). Психолого-педагогічні аспекти проектування навчальної діяльності у курсі вивчення „Основ інформатики та обчислювальної техніки”. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (2 (9), 142–148. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/713
Номер
Розділ
Статті