Деякі методичні аспекти розв’язування задач з параметрами

Автор(и)

  • Т.Г. Крамаренко

Ключові слова:

Задачі з параметрами, дослідницькі мініатюри, освітні технології

Анотація

Бурхливий розвиток інформатики та нових інформаційних технологій обумовлюють вдосконалення освітніх технологій, оновлення методичних підходів до здавалось би традиційних математичних задач. Принципово важливою є орієнтація освіти на розвиток творчих здібностей учнів. Специфіка цілей навчання математики полягає не стільки у передаванні різноманітних відомостей, скільки у необхідності навчання розв’язання певних класів задач і розвитку мислення школярів. Через систему вправ, що пропонуються учням, особливо при поглибленому вивченні математики, проходять задачі з параметрами – дослідницькі мініатюри, які сприяють розвитку інтелектуально-логічних здібностей дитини. Задачі вказаного типу вимагають ретельного аналізу та всебічного дослідження їх умов, вони часто зустрічаються на олімпіадах різних рівнів, вступних іспитах до вузів. Інтерес до них не випадковий. Теоретичне вивчення фізичних процесів часто приводить до більш чи менш складних рівнянь та нерівностей, що містять параметри, і необхідною частиною розв’язування таких задач є дослідження характеру процесу в залежності від значень параметра. Згідно з новою програмою тема “Задачі з параметрами” належить до варіативної частини, а самими учнями визначається як одна з найскладніших для засвоєння.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-28

Як цитувати

Крамаренко, Т. (2020). Деякі методичні аспекти розв’язування задач з параметрами. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (2 (9), 170–177. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/721

Номер

Розділ

Статті