Аналіз і реалізація модуля для обробки множинних дизайнів для сайтів та електронних підручників

Автор(и)

  • Д.Г. Кравцов

Ключові слова:

WWW, технології Інтернет, інтерактивна інформація, інтернет-портал, електронні підручники

Анотація

Із часів появи в мережі Інтернет сайтів WWW, у науці й освіті відбулося багато змін. Почали використовуватися технології Інтернет для обміну науковою літературою й програмами для навчання на локальному комп'ютері. Але з розвитком інтернет-технологій стало можливим створення сайтів з інтерактивною інформацією. Прогрес не обійшов стороною й освітні сайти. Вони переростали в інтернет-портали з більшою кількістю інформації: бібліотеки, електронні підручники, системи тестування, різні навчальні системи. Користувачі мережі Інтернет стали все частіше й частіше перебувати перед екранами моніторів, знаходячись в освітніх порталах усього світу. Переглядаючи годинами вміст сайтів у користувачів не одноразово виникало питання про візуальний стиль і дизайн сайту, інформація якого йому корисна. Виникали проблеми смакового характеру. Одним подобався наданий розроблювачами порталу дизайн. Іншим він здавався навіть не припустимим для читання інформації. Постало навіть питання про облік фізіологічних здатностей сприйняття кольорів і форм користувачів мережі Інтернет.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-04

Як цитувати

Кравцов, Д. (2020). Аналіз і реалізація модуля для обробки множинних дизайнів для сайтів та електронних підручників. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (2 (9), 287–294. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/831

Номер

Розділ

Статті