Комп’ютерна підтримка дослідницького підходу у математичній освіті, болоньський процес та профілізація загальноосвітньої школи
Ключові слова:
Комп’ютерні моделі, динамічної геометрії (DG), комп’ютерної алгебри (CAS)Анотація
Математична освіта повинна відбивати обидві сторони реальної математики. Це можливо тільки через проблемний підхід – єдиний метод навчати та вивчати реальну математику. Використання інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує потужну підтримку проблемному підходу завдяки можливостям створювати та досліджувати комп’ютерні моделі у середовищах динамічної геометрії (DG) та комп’ютерної алгебри (CAS).
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-26
Як цитувати
Раков, С. (2020). Комп’ютерна підтримка дослідницького підходу у математичній освіті, болоньський процес та профілізація загальноосвітньої школи. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (2 (9), 42–53. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/702
Номер
Розділ
Статті