Роль доведень у навчанні математики та їх підтримка засобами комп’ютерного моделювання у пакетах динамічної геометрії
Ключові слова:
Навчання, математика, комп'ютерне моделюванняАнотація
Книга Ж. Пойя «Як розв’язувати математичну задачу» починається з її головної ідеї – трьох фраз (кроків, етапів) розв’язування математичної задачі (дидактична тріада): 1) усвідомлення задачі; 2) розв’язування задачі; 3) систематизація (рефлексія і включення нових знань в систему знань учня).
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-03
Як цитувати
Раков, С., Горох, В., & Осенков, К. (2020). Роль доведень у навчанні математики та їх підтримка засобами комп’ютерного моделювання у пакетах динамічної геометрії. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (12 (19), 16–29. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/216
Номер
Розділ
Статті