Дослідницький підхід з ІКТ-підтримкою на уроках математики у Фінляндії і в Україні

Автор(и)

  • С.А. Раков
  • В.П. Горох
  • Еркі Пеконен

Ключові слова:

ІКТ, КМС, педагогічний потенціал

Анотація

Схоже на те, що міфи про комп’ютери у людському бутті ніколи не минуть.  Ми не можемо уявити власного життя без ІКТ (персональні комп’ютери, ноутбуки, лептопи, Інтернет, мобільні телефони, …) і продовжуємо дебатувати про доцільність використання комп’ютерних математичних систем (КМС) у математичній освіті. Ми можемо не звертати уваги на ці сумніви – час все поставить на свої місця (можна звернутися до аналогії з калькуляторами і сумнівам щодо доцільності або навіть шкідливості їхнього використання на уроках математики). Проте задача педагогічних досліджень полягає у тому, щоб вивчати важливі явища і намагатися вчасно розкривати їхній педагогічний потенціал для суспільства і освітянської спільноти для того, щоб сприяти вибору ефективної освітньої політики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-05

Як цитувати

Раков, С., Горох, В., & Пеконен, Е. . (2020). Дослідницький підхід з ІКТ-підтримкою на уроках математики у Фінляндії і в Україні. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (9 (16), 46–55. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/300

Номер

Розділ

Статті