Дослідницький підхід з ІКТ-підтримкою на уроках математики у Фінляндії і в Україні
Ключові слова:
ІКТ, КМС, педагогічний потенціалАнотація
Схоже на те, що міфи про комп’ютери у людському бутті ніколи не минуть. Ми не можемо уявити власного життя без ІКТ (персональні комп’ютери, ноутбуки, лептопи, Інтернет, мобільні телефони, …) і продовжуємо дебатувати про доцільність використання комп’ютерних математичних систем (КМС) у математичній освіті. Ми можемо не звертати уваги на ці сумніви – час все поставить на свої місця (можна звернутися до аналогії з калькуляторами і сумнівам щодо доцільності або навіть шкідливості їхнього використання на уроках математики). Проте задача педагогічних досліджень полягає у тому, щоб вивчати важливі явища і намагатися вчасно розкривати їхній педагогічний потенціал для суспільства і освітянської спільноти для того, щоб сприяти вибору ефективної освітньої політики.