Комп’ютерна підтримка дослідницького підходу у математичній освіті, болоньський процес та профілізація загальноосвітньої школи

Authors

  • С.А. Раков

Keywords:

Комп’ютерні моделі, динамічної геометрії (DG), комп’ютерної алгебри (CAS)

Abstract

Математична освіта повинна відбивати обидві сторони реальної математики. Це можливо тільки через проблемний підхід – єдиний метод навчати та вивчати реальну математику. Використання інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує потужну підтримку проблемному підходу завдяки можливостям створювати та досліджувати комп’ютерні моделі у середовищах динамічної геометрії (DG) та комп’ютерної алгебри (CAS).

Published

2020-02-26

How to Cite

Раков, С. (2020). Комп’ютерна підтримка дослідницького підходу у математичній освіті, болоньський процес та профілізація загальноосвітньої школи. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (2 (9), 42–53. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/702

Issue

Section

Статті