Міжпредметні зв’язки при навчанні математичних та економічних дисциплін з використанням інформаційних технологій
Ключові слова:
Міжпредметні зв’язки, регресія, інформаційні системиАнотація
В даному дослідженні розглядаються міжпредметні зв’язки при навчанні таких математичних дисциплін як теорія ймовірностей , математична статистика та методи обчислень, а також курсу інформаційних систем і технологій в економіці студентів педагогічного університету, які навчаються за спеціальністю математика-економіка.
Розглянемо, наприклад, методику вивчення та використання математичного поняття “регресія” у вищенаведених дисциплінах. При цьому головну увагу будемо приділяти переосмисленню і узагальненню пройденого матеріалу, його практичній значущості, а також використанню елементів комп`ютерного моделювання при розв`язуванні конкретних математичних і економічних задач.