Автоматизоване робоче місце майбутнього вчителя економіки
Ключові слова:
Автоматизоване робоче місце, програмно-технічний комплексАнотація
Якість підготовки студентів, майбутніх учителів економіки, у значній мірі визначається їх здатністю розуміти і аналізувати процеси управління в економіці, мислити категоріями сучасної економічної й технологічної науки і освіти, застосовувати на практиці досягнення науково-технічного прогресу, бачити перспективи економічних, технічних, технологічних та освітянських нововведень. Вміння ефективно використовувати знання з інформаційних систем і технологій в економіці, а також володіння сучасною методикою їх навчання дає змогу підвищити якість навчального процесу і продуктивність праці викладача. В основі формування таких якостей фахівця важливе місце займає створення, вивчення і ефективне використання автоматизованого робочого місця (АРМ) майбутнього вчителя економіки, що забезпечить ефективне навчання теоретичних основ і практичних навичок застосування спеціалізованих автоматизованих інформаційних систем у різних економічних галузях, дасть навички для застосування методів і засобів прийняття управлінських рішень на підставі даних, отриманих за допомогою таких систем.