Навчання математики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
Ключові слова:
Навчання, математика, ІКТАнотація
В сучасній школі учні, в умовах традиційних форм та методів навчання, пасивно отримуючи знання, не вміють здобувати їх самостійно і застосовувати те, що знають. Тому на сьогодні можна чітко визначити необхідність оновлення основних пріоритетів в галузі освіти, одним з яких є якість освіти. В моделях активного навчання передбачається перетворити учня із "об’єкта" навчання, коли він засвоює матеріал, переданий йому вчителем, на "суб’єкт" навчання, коли він творчо виконує завдання, вступає в діалог з іншими учнями і вчителем. Одним із видів активного навчання є інтерактивне навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2011-01-29
Як цитувати
Ганжела, С. (2011). Навчання математики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (11 (18), 72–80. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/175
Номер
Розділ
Статті