Навчання математики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

Authors

  • С.І. Ганжела

Keywords:

Навчання, математика, ІКТ

Abstract

В сучасній школі учні, в умовах традиційних форм та методів навчання, пасивно отримуючи знання, не вміють здобувати їх самостійно і застосовувати те, що знають. Тому на сьогодні можна чітко визначити необхідність оновлення основних пріоритетів в галузі освіти, одним з яких є якість освіти. В моделях активного навчання передбачається перетворити учня із "об’єкта" навчання, коли він засвоює матеріал, переданий йому вчителем, на "суб’єкт" навчання, коли він творчо виконує завдання, вступає в діалог з іншими учнями і вчителем. Одним із видів активного навчання є інтерактивне навчання.

Published

2011-01-29

How to Cite

Ганжела, С. (2011). Навчання математики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (11 (18), 72–80. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/175

Issue

Section

Статті