Формування пізнавальної самостійності учнів при вивченні геометричних задач на побудову

Автор(и)

  • С.І. Ганжела

Ключові слова:

Пізнавальна самостійность, науково-технічний прогрес

Анотація

Формування пізнавальної самостійності учнів завжди було ключовою проблемою теорії й практики навчання. Проблеми докорінного удосконалення змісту, методів, засобів і організаційних форм навчання, забезпечення якісного засвоєння знань, підвищення ролі навчання в підготовці учнів до праці в умовах науково-технічного прогресу постійно знаходяться в полі зору педагогічної науки й шкільної практики. Розвиток суспільства ставить перед педагогічною наукою нові проблеми виховання соціально активної людини, яка здатна вільно орієнтуватися в потоках різноманітної інформації. При розв’язуванні цих актуальних завдань шляхом навчання математики однією із головних є проблема підвищення ступеня самостійності учнів в засвоєнні знань і рівня розвитку відповідних умінь, умінь своєчасно знайти потрібні відомості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-18

Як цитувати

Ганжела , С. (2020). Формування пізнавальної самостійності учнів при вивченні геометричних задач на побудову. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 81–85. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/561

Номер

Розділ

Статті