Формування пізнавальної самостійності учнів при вивченні геометричних задач на побудову
Ключові слова:
Пізнавальна самостійность, науково-технічний прогресАнотація
Формування пізнавальної самостійності учнів завжди було ключовою проблемою теорії й практики навчання. Проблеми докорінного удосконалення змісту, методів, засобів і організаційних форм навчання, забезпечення якісного засвоєння знань, підвищення ролі навчання в підготовці учнів до праці в умовах науково-технічного прогресу постійно знаходяться в полі зору педагогічної науки й шкільної практики. Розвиток суспільства ставить перед педагогічною наукою нові проблеми виховання соціально активної людини, яка здатна вільно орієнтуватися в потоках різноманітної інформації. При розв’язуванні цих актуальних завдань шляхом навчання математики однією із головних є проблема підвищення ступеня самостійності учнів в засвоєнні знань і рівня розвитку відповідних умінь, умінь своєчасно знайти потрібні відомості.