Активізація розумової діяльності школярів через розв’язування практичних задач на екстремуми

Authors

  • Т.Г. Крамаренко

Keywords:

Розумова діяльність, розв'зування задач, екстремум

Abstract

Науково-технічний прогрес суспільства вносить суттєві зміни у зміст і характер учбової праці і відповідним чином відображається у вимогах до математичної освіти. Поряд із зростанням теоретичного рівня навчального матеріалу, посилюється загальноосвітня роль курсу, його гуманітаризація, прикладна та політехнічна спрямованість навчання.

Published

2006-02-26

How to Cite

Крамаренко, Т. (2006). Активізація розумової діяльності школярів через розв’язування практичних задач на екстремуми. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (4 (11), 170–176. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/698

Issue

Section

Статті